2. Opinions d'hotels de Espanya

• Relació qualitat-preu

• WiFi gratuïta

9,2

Opinions 100% autèntiques

Clients reals. Estades reals. Opinions reals.

Més info- obre un quadre de diàleg
Deixa un comentari

Llistat 1 - 4

• Escrit el 18 de set. del 2021

8,0
    Molt bé
    • Estada de 4 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

No té aire acondicionat i n'hi havien molts mosquits.

El personal molt amable, ens han deixat sortir de l'habitació més tard sense problema. La ubicació, té bastants serveis al voltant. El llit és bastant còmode, i et fan l'habitació cada dia. El check in te'l deixen preparat i pots entrar quan entres sense esperes. Té ascensor que per pujar les malestes.

S'hi va allotjar el setembre del 2021

• Escrit el 8 de jul. del 2021

"Una estada excel.lent"
    • Estada de 4 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Algunes parts de l,habitacio necessiten una reforma i no estaria malament disposar d,aire condicionat però altres característiques de l,hostal ho compensen

Hostal familiar on et tracten com si estiguessis a casa.L'Ana és sens dubte la millor amfitriona que es pot tenir, ens ha facilitat tot el que tenia al seu abast per fer d'aquests dies una estada inoblidable a Es Canar.La ubicació i la neteja del hostal és immillorable.

S'hi va allotjar el juliol del 2021

• Escrit el 8 de jul. del 2021

9,0
    "EXCEL·LENT relació qualitat/preu + ubicació"
    • Apartament
    • Estada de 7 nits

Res. La veritat és que hi vam estar molt bé i, a més, la propietària, l'Anna, va ser molt atenta i resolutiva quan va ser necessari (com quan van haver d'arreglar el regulador de la bombona de butà, que s'havia espatllat i en unes hores ho van solucionar).

Ens vam allotjar en un apartament (tenia cuina i nevera) que era ampli i còmode. Més que suficient per a tres persones, com era el nostre cas. El fet que tingués balcó ens va permetre estendre bé i assecar la roba de bany i les tovalloles, a banda del fet que podíem aprofitar-lo per sopar a la fresca de la brisa del mar, amb bones vistes. Es Canar es troba bastant al centre de la illa, de manera que és a prop de tot i dels altres punts d'interès... (20 minuts per Eivissa, 30 minuts per a les platges solitàries del nord, etc.)

S'hi va allotjar el juliol del 2021

• Escrit el 17 d'oct. del 2021

7,0
    • Grup d'amics
    • Estada de 6 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

El client no ha fet cap comentari

S'hi va allotjar el octubre del 2021

Llistat 1 - 4

T'igualem el preu
T'igualem el preu
Els millors preus • Sense càrrecs de gestió • Ho has trobat més barat? Et tornem la diferència!

Els clients també han comentat aquests allotjaments: