3. Hotelbeoordelingen: Rhône-Alpen
  4. Hotelbeoordelingen Charlieu
Frankrijk Charlieu Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Les volets bleus Beoordelingsscore: 9,4

“Gezellige ruimtes. Een zeer aangename gastvrouw. Heel vers en uitgebreid ontbijt. Een echte aanrader.”

• Manoir de Malfarat Beoordelingsscore: 9,8

“Een geweldige kamer in een schitterend pand. Eigenaar is heel vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk ontbijt. Mooie ( fiets) omgeving. Wij waren hier voor de 2de keer en komen zeker terug.”

• Gîte le BISTANCLAC. Beoordelingsscore: 9,5

“Het grote appartement met een heerlijke douche en bed. Prima keuken en lekkere stoeltjes om te zitten. Een geluidsdichte slaapkamer, het buitenterras, een garage om mijn fiets te stallen en een zeer vriendelijke gastheer. In de badkamer staat een wasmachine en droger. Niet gebruikt maar ideaal natuurlijk. 5 minuten lopen naar centrum.”

• Gîte le BISTANCLAC. Beoordelingsscore: 9,5

“Het was een topapartement, alles wat je kan wensen is aanwezig (alleen een lekkere bank ontbreekt nog). Het ligt lekker rustig en toch midden in het centrum. Charlieu is een leuke stad om een dag door te brengen”

• Manoir de Malfarat Beoordelingsscore: 9,8

“Het leek wel alsof we in een kasteel logeerden. Prachtige tuin met vijver om te picknicken. Het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd: vers fruitsap, vijf huisgemaakte confituren, geitenkaas, croissant. Koffie en thee in de slaapkamer. Gratis parking. Vlakbij Charlieu met abdij en couvent des cordeliers. Woensdag zijn we naar een veemarkt in st. Christophe-en-Brionnais geweest, erg leuk.”

De 5 beste hotels in Charlieu

gebaseerd op 605 hotel reviews op Booking.com