3. Hotelbeoordelingen: Bretagne
  4. Hotelbeoordelingen Fougères
Frankrijk Fougères Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Les Remparts Beoordelingsscore: 9

“Als je in het gebied van Fougeres moet zijn, dan is dit zeker een appartement om te boeken. Op loopafstand van het centrum, nog gratis parkeren in de straat. Buren waren zeer rustig!”

• “Heerlijk appartement voor 6 personen, wij waren met zijn tweeën, dus ruim. Woongedeelte met keuken ziet er gezellig uit. Alles aanwezig en schoon. Voor. De deur te parkeren. Je loopt zo naar het kasteel toe.”

• Le Relais Médiéval Beoordelingsscore: 9,5

“Geweldig leuk appartement, stijlvol ingericht en comfortabel. Top locatie, midden in Fougeres en naast het mooie kasteel. Diverse restaurants in de straat. VVV en supermarkt op loopafstand. Gratis parkeren bij het appartement. Vriendelijke gastvrouw en gastheer. We hadden autopech en waren daardoor later, geen probleem met de sleutelkluis. Comfortabele bedden, een regendouche, apart toilet en 2 ruime slaapkamers. Uitzicht op het kasteel en de mooie stad. Goed uitgeruste keuken. Alles super modern en comfortabel. We hadden voor 1 nacht geboekt, maar het appartement is ons zo goed bevallen dat we er graag langer hadden willen verblijven :-)”

• “Het charmante historisch pand met prachtig uitzicht op het kasteel. Heerlijk ontbijt met verse en lokale producten. Super vriendelijke gastvrouw.”

• Balzac Hôtel Beoordelingsscore: 8

“Mooie ligging,vriendelijk personeel.”

• Best Western Hôtel Des Voyageurs Beoordelingsscore: 8,1

“bijzonder vriendelijke ontvangst en een topligging midden in het centrum”

• Chambre d'hôtes LARIBOISIERE Beoordelingsscore: 9

“Top lokatie, vriendelijke host. Goede keukenfasciliteiten, goede parkeermogelijkheid”

• Hotel de Bretagne Beoordelingsscore: 7,5

“Dat er een optie was voor roken”

• “Mooie locatie. Geweldig ontbijt.”

• Best Western Hôtel Des Voyageurs Beoordelingsscore: 8,1

“Ligging erg mooi. Midden in het centrum. Bijzonder vriendelijke man achter de receptie. Ontbijt was prima”

De 15 beste hotels in Fougères