3. Hotelbeoordelingen: Midi-Pyrénées
  4. Hotelbeoordelingen Lissac et Mouret
Frankrijk Lissac et Mouret Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Travers de Pechméjà Beoordelingsscore: 9,5

“Zeer rustige locatie met mooi uitzicht. Vriendelijke en gastvrije host; geeft uitstekende tips. Uitgebreid ontbijt met streektalen.”

• VILLA MARCAUSI Beoordelingsscore: 9,9

“Alles was ronduit geweldig! De kamers zijn brandschoon en zeer mooi ingericht. Zeer ruim uitgerust zoals rolluiken aan veluxen, airco, geweldig bedlinnen. Het zwembad heeft een hele grote meerwaarde! Figeac ligt op 8 min rijden en is zeer mooi, we hebben er steeds lekker en snel gegeten. De plaatselijke markt op zaterdag is zeer gezellig! De gastheren zijn beide zeer vriendelijk en aangename mensen. Ontbijt is ook zeer goed! Kortom wij hadden een geweldig verblijf met onze twee kindjes van 2 & 5!”

• Travers de Pechméjà Beoordelingsscore: 9,5

“Prachtige B&B in de natuur, met grote tuin, zwembad en jacuzzi. We werden warm en zeer gastvrij onthaald door de gastheren Nathalie en Guy, en hun schattige hond Snoop. Ze nemen tijd voor hun gasten en doen alles om u thuis te voelen. Het gigantisch ontbijt was zeer gevarieerd. Er wordt zelfs een kaasplank geserveerd. Zeg wat je graag eet, en ze hebben het. De door Nicole zelfgemaakte confituur is heel lekker. Merci Nicole et Guy.”

• Travers de Pechméjà Beoordelingsscore: 9,5

“het uitgebreide ontbijt met een selectie van locale kazen de gezelligheid van Nathalie en Guy het fantastisch uitzicht”

• Travers de Pechméjà Beoordelingsscore: 9,5

“De enorm gastvrije eigenaren. Het prachtige zwembad. Het uitgebreide ontbijt.”

De 5 beste hotels in Lissac et Mouret

gebaseerd op 201 hotel reviews op Booking.com