3. Hotelbeoordelingen: Centre
  4. Hotelbeoordelingen Loches
Frankrijk Loches Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• La Little Maison Beoordelingsscore: 9,6

“Ons verblijf bij la little Maison was fantastisch. Bij aankomst werden we warm onthaald. Vervolgens hebben we heerlijk genoten van fantastische kaas en heerlijke wijn op het terras van de accommodatie en zijn we op de meest vriendelijke manier bedient. De kamer was super charmant aangekleed en het was doodstil in de nacht. Prijs kwaliteit verhouding top!”

• “Uitzicht vanuit kamer”

• “Alles klopt. Netheid vriendelijkheid en kwaliteit.”

• “Zwembad, sauna, de locatie”

• Les Troglos de Beaulieu Beoordelingsscore: 9,1

“Prachtige locatie en de kamers zijn werkelijk de moeite waard. Gelegen in een oude steengroeve en super leuk ingericht. De moeite waard. Een lekker ontbijt geserveerd in de grote zaal is eveneens een belevenis en de gastvrouw en -heer zijn werkelijk aangename mensen die je heel wat tips kunnen geven over uitstapjes in een omgeving waar veel te zien is. Een absolute aanrader.”

• Brit Hotel Confort Loches Beoordelingsscore: 8,6

“De vriendelijke personeel en het ontbijt buffet!”

• Brit Hotel Confort Loches Beoordelingsscore: 8,6

“Alles naar wens. Hebben reeds 3 maal in dit hotel gelogeerd. Het restaurant juist naast het hotel is een aanrader. Restaurant La Boucherie. Hondje was welkom.”

• La Closerie Saint Jacques Beoordelingsscore: 9,7

“Een uniek verblijf met veel interessante kamers. Zeer vriendelijke en behulpzame gastheren. Zij hadden van te voren voor ons een goed restaurant gereserveerd voor het avond dinner. Als toppunt het uitgebreide ontbijt. Wij waren er een nacht maar eigenlijk moet je meer de tijd nemen om van alles te genieten.”

• Les Troglos de Beaulieu Beoordelingsscore: 9,1

“Het ontbijt was een Frans ontbijt, wisten we van te voren. Croissant, brioche en 2 sneden brood ieder. 1 soort jam Zelf gemaakte yoghurt etc. Ruim voldoende parkeerplaats. Kamer erg leuk met een soort van zitkamer. Helaas maar 1 fauteuil. Badkamer douchen in bad.”

• Brit Hotel Confort Loches Beoordelingsscore: 8,6

“Goede ontvangst door een vriendelijke staf. Fatsoenlijk gevarieerd ontbijt. Goede ruime kamer.”

De 10 beste hotels in Loches