3. Hotelbeoordelingen: Pays de la Loire
  4. Hotelbeoordelingen Maigné
Frankrijk Maigné Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• L'école des garçons Beoordelingsscore: 9,9

“Heerlijk ontbijt. Alles was goed verzorgd.”

• La Ménagerie Beoordelingsscore: 9,6

“Het is een sfeervolle, mooi gemoderniseerde, oude woning. Een ruime tuin, goed omheind, zodat de hond fijn vrij kan rondlopen. Bed sliep heerlijk, de badkamer is goed uitgerust. Er zijn 2 kamers, die, indien beide bezet zijn, de badkamer delen. In de tuin is een mooie overkapping gemaakt, zodat je altijd lekker, droog kunt buiten zitten. De gastheer en -vrouw zijn super aardig en behulpzaam, hun Husky een schat. Het ontbijt is zeer uitgebreid met stokbrood, pancakes, croissants, pain au chocolat, veel verschillende configures, yoghurt en verse fruitsalade, sap, en lekkere koffie! Uitgebreider kun jezelf niet voorstellen.”

• L'école des garçons Beoordelingsscore: 9,9

“Chantal en Dominique hebben een fantastische plek, tuin en alles eromheen. Dominique verraste ons elke dag met zeer uitgebreid ontbijt en diner is magnifiek! Het merendeel komt uit eigen tuin en verteld zeer uitgebreid wat het is. Zij krijgen niet voor niks een 9,9!”

• La Ménagerie Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer lieve en gastvrije ontvangst door Françoise en Juan! We voelden ons heel welkom en genoten met het gezin van de leuke plek en het super lekkere en gezellige ontbijt.”

De 4 beste hotels in Maigné

gebaseerd op 175 hotel reviews op Booking.com