3. Hotelbeoordelingen: Provence-Alpen-Côte d'Azur
Frankrijk Névache Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hôtel L'Echaillon Beoordelingsscore: 8,6

“Vriendelijk ontvangst.”

• Auberge La Cleida Beoordelingsscore: 8

“Goede locatie voor wandelingen in de vallée de la Claree en de vallée étroite.”

• Inspiration Montagne Chambre d'hôtes Beoordelingsscore: 8,9

“Wij hebben geen opmerkingen. Het was voor ons de perfecte ligging. Ontbijt was ok.”

• Le Longet Beoordelingsscore: 9,8

“Een pareltje in een geweldige en rustige omgeving. We zijn de week na kerst geweest en het was er prachtig. Mooi, comfortabel en erg sfeervol huisje, van alle gemakken voorzien, de open haard met eigen hout was wel echt een plus. Welkome ontvangst in een warm huisje met een leuke handgeschreven kaart. Dit is hoe je op vakantie wilt. Vrij klein dorpje, waar in de winter voornamelijk veel wordt gelanglauft. Maar ook een klein ski-baantje en een paar mooie winterwandelingen. Voor grotere boodschappen moet je even rijden. We zijn ook een paar dagen gaan skien in Montgenevre, dat is even rijden maar vonden wij niet erg. Wat ook heel orettug is dat je normaal je huisje helemaal zelf schoon moet maken, dat is altijd nogal een gedoe in de vroege ochtend van vertrek, in dit huisje hoefde we alleen de keuken te poetsen (avond voor vertrek) en de lakens af te halen. Geen stofzuigen of dweilen, wij vonden dat erg fijn en konden daardoor heel vroeg vertrekken.”

• Auberge La Cleida Beoordelingsscore: 8

“het restaurant was uitstekend.”

De 5 beste hotels in Névache

gebaseerd op 452 hotel reviews op Booking.com