3. Hotelbeoordelingen: Provence-Alpen-Côte d'Azur
  4. Hotelbeoordelingen Richerenches
Frankrijk Richerenches Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Le Mas De La Seuve Beoordelingsscore: 9,7

“We kregen een zeer uitgebreid en heerlijk ontbijt. Corine is een top gastvrouw, De locatie is voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Alles straalt de liefde voor haar vak uit, De hele unit is gestempeld door de liefde voor brocante. We hebben genoten!”

• “Omgeving”

• “Het ziet er heel idyllisch uit. Veel ruimtes tussen de huisjes. Super leuk een hangmat bij je eigen huisje. De airco was ook fijn. Over het algemeen zeer vriendelijk personeel. Broodjesservice heel handig daar de eerste supermarkt 13 min rijden is. Fijn afgesloten stuk met voetbalveld helaas wel geen licht in de avond waardoor de pret snel gedaan was na het eten. Wij waren er 5 nachten en dat was prima.”

• “De gastvrijheid van Francoise en Michel, de plek zelf, het heerlijke zwembad en dat in de prachtige wijngebieden!”

• “Ontbijt : gemiddeld, al uitgebreider gekregen voor deze prijs. Het eten was lekker maar duur. Het personeel was super vriendelijk, zowel in de bar als in het restaurant. Mooi zwembad. Groot speelplein voor kinderen.”

De 5 beste hotels in Richerenches

gebaseerd op 318 hotel reviews op Booking.com