3. Hotelbeoordelingen: Rhône-Alpen
  4. Hotelbeoordelingen Romans-sur-Isère
Frankrijk Romans-sur-Isère Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Demeure Urbaine Beoordelingsscore: 8,9

“Uiterst vriendelijke eigenaresse. De grote 3 aaneengeschakelde kamers voldeden in alle opzichten. Aan rustige weg- onze kamers achter in huis gaven geen geluid door. Uniek interieur ontworpen door een professional in “ beach-style” althans zo kwam het bij ons over. Super leuk adres waar we zeker opnieuw zullen boeken”

• “In eerste instantie verwarrend met lage verwachtingen, vervolgens uiterst verrast door perfect appartement met leuke inrichtingen zeer goed bed.”

• Demeure Urbaine Beoordelingsscore: 8,9

“We hebben dit adres gekozen, omdat het dicht bij het centrum van de stad ligt. Ondanks die locatie is het er heerlijk rustig.”

• “Geweldig gastvrij ontvangst. Complete en mooie kamer in oude stijl in een zeer mooi oud huis midden in het oude centrum van Romans-sur-Isère.”

• La Redoniere Beoordelingsscore: 8,5

“Vriendelijke ontvangst. Eigenaar sprak nog Engels ook. Konden onze camper stallen op het terrein. Leuke tuin erbij. Denk dat het er met goed weer ook goed vertoeven is.”

• Hotel Magdeleine Beoordelingsscore: 7,9

“De vriendelijke ontvangst en het ontbijt. Öok onze fietsen konden veilig overnachten.”

• La Redoniere Beoordelingsscore: 8,5

“niks behakve het gratis parkeren”

• La Tannerie - BedinShop Beoordelingsscore: 9,2

“De accommodatie. Leuke inrichting”

• “Ligging, kamer, prive parking, vriendelijk.”

• LA TOUR YVELINE Beoordelingsscore: 8,9

“Fijn bed en sfeervolle kamer”

De 20 beste hotels in Romans-sur-Isère