3. Hotelbeoordelingen: Provence-Alpen-Côte d'Azur
  4. Hotelbeoordelingen Saint-Martin-Vésubie
Frankrijk Saint-Martin-Vésubie Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• CHALET DON PAPA Beoordelingsscore: 9

“De eigenaren waren zeer behulpzaam en lieten mij gebruik maken van hun keuken om mijn avondeten klaar te maken. In de lente is de buitenkeuken namelijk nog niet open. Optioneel ontbijt was goed verzorgd. Kamers, badkamers schoon en praktisch. Bed prima.”

• Pure Montagne Resort & Spa Beoordelingsscore: 8,9

“Mooie appartementen, prachtig uitzicht”

• “Rustige ligging”

• La Bonne Auberge Beoordelingsscore: 8,7

“Wij waren er om een huttentocht te starten in het natuurpark Mercantour. We mochten onze auto laten staan aan het Hotel en de gastheer wees ons de juiste startroute aan, hij had veel kennis van de trails. Toen we terug kwamen van de trekking was ik ziek, de gastvrouw heeft mij dan heel goed verzorgt! We kregen alles wat we nodig hadden! Dank aan de gastvrouw en gastheer voor alle goede zorgen!”

• La Bonne Auberge Beoordelingsscore: 8,7

“Perfecte centrale locatie in het dorp. Super vriendelijk personal en lekker ontbijt. Parkeren kan voor de deur. Officieel met blauwe schijf, maar dat was volgens de eigenaar niet nodig.”

• La Pierre Bleue / Chambres d'hôtes Beoordelingsscore: 9,5

“Het uitzicht, het hartelijk onthaal en de goede uitleg over de wandelingen.”

• La Bonne Auberge Beoordelingsscore: 8,7

“Een mooie kamer met balkon. In de ochtend een geweldig uitgebreid ontbijt buiten op het terras. Erg vriendelijk personeel.”

• “Leuk huis, sfeervol ingericht en heeft alles wat je nodig hebt, zelfs een wasmachine en vaatwasser etc. Aan de achterkant zit je helemaal vrij.”

De 15 beste hotels in Saint-Martin-Vésubie