3. Hotelbeoordelingen: Noord - Nauw van Calais
  4. Hotelbeoordelingen Sangatte
Frankrijk Sangatte Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Heel netjes , van alle gemakken voorzien. De rust, stilte, zicht op zee. De eigenaars hadden heel wat info neergeschreven hoe je kan winkelen, beste restaurants,… in de buurt kan je prachtige wandelingen maken aan het strand”

• Au pied de la dune Beoordelingsscore: 9,2

“Wat een schitterende plaats om te verblijven. De locatie is top. De woning ligt net achter de duinen. Het was voor ons de ideale uitvalsbasis voor een trip naar en van het Verenigd Koninkrijk. De bedden zijn zeer comfortabel. Het ontbijt tot in de puntjes verzorgd. Geen vraag is een moeite teveel voor de gastheer of gastvrouw. We zijn er echt in de watten gelegd. Als ik ooit nog terug kom in Calais dan zal het opnieuw hier zijn. Groetjes van de 2 Belgische motards.”

• La Maison Blanche Beoordelingsscore: 8,2

“Lieve mensen Lekker ontbijt waar niets ontbrak Grote studio Geweldige welness”

• Le Blériot Beoordelingsscore: 9

“Goede en vriendelijke uitleg van eigenaren. Bedden waren goed, alles wat wij nodig hadden was aanwezig.”

• Le Narval Beoordelingsscore: 9

“Locatie aan de achterzijde super ! Binnen 1 minuut aan zee. De poort van de achtertuin grenst direct aan het strand met een fietspad ertussen. Locatie aan de voorzijde langs een doorgaande maar geen last daarvan ondervonden.”

• La Maison Blanche Beoordelingsscore: 8,2

“Uitstekend ontbijt, heel vriendelijke host die goed Engels spreekt.”

• Au pied de la dune Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige ligging Ruime kamer”

• La baraque Calais Beoordelingsscore: 9,2

“Verrassend licht en ruim”

• la sardine dorée Beoordelingsscore: 9,6

“Sfeervol huisje, heel netjes en verzorgd.”

• Vue sur dunes ! Beoordelingsscore: 9,4

“alles was tip top in orde”

De 25 beste hotels in Sangatte