3. Beoordelingen vakantiewoningen: Provence-Alpen-Côte d'Azur
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Saint-Saturnin-dʼApt
Frankrijk Saint-Saturnin-dʼApt Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Maison de César Beoordelingsscore: 9,2

“Authentieke uitstraling. Veel ruimte. Veel keukengerij”

• La maison du mulet Beoordelingsscore: 9,3

“Ligging en rust”

• Villa en Provence Beoordelingsscore: 8,3

“Comfortabel en schoon huis met veel privacy. Vriendelijk ontvangst. Dicht bij plaatsje met bakker en mooie omgeving. Zwembad was ook lekker voor warme dagen. Genoten van ons verblijf.”

• La Belle Lumière Beoordelingsscore: 9,7

“Super vriendelijke ontvangst met attentie. Prachig verwarmt (31 gr) zwembad om te relaxen. Zeer goed ingerichte keuken en top kamers met douche. Dichtbij bakker en centrum, en dat zonder toeristische drukte. Apt op 8 km afstand en een grote stad.”

• La Source Beoordelingsscore: 9,2

“Het ruime schone huis en de inrichting. Wij hadden echt pech met het weer. En konden geen gebruik maken van het zwembad. Gelukkig was het huis groot genoeg om geen " cabin fever" te krijgen. Ook hadden wij gelukkig een beamer meegenomen. Er is geen tv maar voldoende witte wanden. Als je niet goed ter been bent, is er een slaapkamer op de beganegrond. En elke slaapkamer heeft zijn eigen douche en wc. De keuken is fantastisch uitgerust en super ruim. De wasmachine was ook zeker een plus, dan hoef je thuis ook niet meteen aan de slag. De rust is zalig. Je hoort niets anders dan vogels. Nooit geweten dat er 's avonds ook nog zoveel vogels fluiten. Kortom, heerlijk huis.”

De 5 beste vakantiewoningen in Saint-Saturnin-dʼApt

gebaseerd op 1.068 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com