3. Beoordelingen vakantiewoningen: Centre
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Tours
Frankrijk Tours Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Mooi appartement, nieuw, schoon, erg leuk ingericht. Keuken top met goede en schone apparatuur. Ligging is ideaal, dichtbij centraal station en centrum. Pakketten op eigen terrein was mogelijk een erg fijn.”

• “Mooi schoon en comfortabel appartement.”

• “Prima ligging om Tours te verkennen. Het appartement was goed voor 2 personen. Alles aanwezig voor het verblijf.”

• “Oude stijl vlak bij de oude binnenstad van Tours. Grote kamer maar met kleine badkamer en keuken. Desondanks was er alles wat we nodig hadden. Heerlijke douche. Rustige ligging. Gratis parkeren in de omgeving maar kan soms een paar rondjes rijden kosten om wat te vinden. Goede bakker en supermarkt op paar minuten lopen.”

• “Een geweldige plek recht tegenover het park en op loopafstand van het oude centrum, de Hallen en andere toeristische hotspots. De gastvrouw heeft ons erg vriendelijk en warm ontvangen en maakte elke keer als we haar zagen even een praatje. Ons appartement lag op de tweede verdieping maar er is een kleine lift waar je je koffers in kunt zetten. Het appartement zelf was erg schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Fijne regendouche en een prima bed (zachte matrassen). Het park is echt geweldig! Een fijne plek met veel kleurrijke bloemenperkjes en waar je rustig even kunt gaan zitten met een kop koffie. Omdat de Fransen zelf in augustus vakantie hebben, was het rustig en kon je goed op straat parkeren. Wij wisten dit niet en hadden de garage gereserveerd.”

De 30 beste vakantiewoningen in Tours

gebaseerd op 21.599 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com