3. Hotelbeoordelingen: Aquitaine
  4. Hotelbeoordelingen Vézac
Frankrijk Vézac Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• L'Oustal de Vézac Beoordelingsscore: 9,1

“Wat hebben wij genoten van ons verblijf bij l'Oustal de Vezac! De kamers waren brandschoon en het personeel was vriendelijk. We genoten van de ruime badkamer en de heerlijke airco. We hadden een fijne kamer op de hoek en konden direct vanuit onze kamer richting de parkeerplaats. Het zwembad was ook fijn, wel een beetje fris. Er waren voldoende informatiefolders over wat te doen in de omgeving en we hebben veel mooie plekken bezocht.”

• Combe Belle Beoordelingsscore: 9,5

“Het is een prachtige locatie. Heel veel privacy, ook met eventuele buren. De eigenaren wonen ook op het terrein en zijn bijzonder vriendelijk. Ook respecteren zei de privacy van hun gasten. Bij aankomst werden wij verrast door det heerlijke ruime accomodate 'La Bellevue'. Een even zo mooi uitzicht maalt het geheel af. Houd je van rust en uitstapjes naar de leukste dorpjes,langs de Dordogne is het een echte aanrader.”

“Uitstekend ontbijt”

• CHAMBRES D'HOTES SERMUS Beoordelingsscore: 8,3

“Lekker zwembad”

• L'Oustal de Vézac Beoordelingsscore: 9,1

“Heerlijke ruime kamer met terras aan het zwembad. Genoeg ligbedjes bij het zwembad. Prettige inloopdouche. Ontbijtbuffet is prima, voor ieder wat wils. Personeel is zeer vriendelijk.”

De 5 beste hotels in Vézac