2. Opinions d'hotels de França
  3. Opinions d'hotels de Roine-Alps
  4. Opinions d'hotels de Chamonix-Mont-Blanc
  5. Opinions del Hotel Du Clocher

Opinions del Hotel Du Clocher 3 estrelles

110 Passage de l'Androsace, Chamonix City Centre, 74400 Chamonix-Mont-Blanc, França

Núm. 92 de 904 hotels a Chamonix-Mont-Blanc

• Relació qualitat-preu

8,7

• WiFi gratuïta

Opinions 100% autèntiques

Clients reals. Estades reals. Opinions reals.

Més info- obre un quadre de diàleg
Deixa un comentari

Llistat 1 - 4

• Escrit el 13 de nov. del 2021

8,0
    Molt bé
    • Parella
    • Standard Twin Room First Floor
    • Estada d'1 nit

Hotel correcte, te parking.

S'hi va allotjar el novembre del 2021

• Escrit el 27 de jul. del 2022

6,0
    "No recomanaria aquest lloc, tot i ser cèntric i còmode. Manca d'atenció al client."
    • Parella
    • Habitació Doble Superior - 2 Llits
    • Estada de 7 nits

La manca d'informació clara respecte a certs aspectes, per a mi importants: 1. Manca de comunicació prèvia amb l'hotel. Vaig escriure a l'hotel dos cops abans d'anar de viatge i en cap cas vaig tenir resposta. Això va provocar malentesos respecte als àpats a l'hotel. 2. El tercer dia, es va demanar a l'hotel poder tenir un pícnic-esmorzar prèviament acordat per tal de poder iniciar les excursions molt d'hora (sobre les 6 am). Inflexibilitat total; van donar l'excusa que rebien el pa a les 7 am i no tenien aquesta possibilitat (podrien haver dit que el podrien preparar si es demanava amb un dia d'antel·lació, per exemple. Per tant, el tercer dia vam decidir no tornar a esmorzar a l'hotel cap matí més. 3. Havia negociat amb Booking que un esmorzar estava inclòs en el preu inicial; l'esmorzar de la meva parella s'hauria de pagar. El darrer dia, a l'hotel em van dir que no era així; que el lloguer només incloïa l'habitació. Així ho vam descobrir el darrer dia. Per tant, ens van fer pagar 4 esmorzars (els dels dos primers dies). 4. Poca amabilitat del personal de recepció, segons qui hi havia. Algun cop ni tan sols responien la nostra salutació d'entrada. Tot plegat, una llàstima.

La localització de l'hotel era el que buscava: cèntric i bon punt d'inici de trescs.

S'hi va allotjar el juliol del 2022

• Escrit el 29 d'ag. del 2022

Fantàstic
    • Grup
    • Habitació Triple Superior
    • Estada de 6 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

El client no ha fet cap comentari

S'hi va allotjar el agost del 2022

Llistat 1 - 4

T'igualem el preu
T'igualem el preu
Els millors preus • Sense càrrecs de gestió • Ho has trobat més barat? Et tornem la diferència!