3. Beoordelingen vakantiewoningen: Rhône-Alpen
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Saint-Jorioz
  5. Beoordelingen van Entre lac et montagne, chaleureuse maison 3 pièces avec très belle vue lac d'Annecy. Terrasse, jardin, parking, cheminée, barbecue ….

• Beoordeeld op: 30 september 2023

• Huis met 3 Slaapkamers

Het huis is niet heel gezellig, gelukkig konden we veel buiten zitten. Omdat het wat hoger in de bergen ligt, was het ‘s avonds snel koud. Voor oudere mensen, zoals wij, was het terrasje een beetje moeilijk te bereiken met een oneffen stenen trap. Verlichting is niet goed: slaapkamers hebben geen plafondlamp: je moet in het donder de kamer inlopen op zoek naar het knopje van de schemerlamp. Beneden hangen wel twee plafond lampen, maar die werkten niet. Lamp in de keuken verlicht wel de hele kamer en er zijn een aantal schemerlampen die het wel gezellig maken.

Het prachtige uitzicht op het meer van Annecy vanuit het leuke terrasje. Twee ochtenden konden we buiten ontbijten. Grote keuken. Prachtige omgeving. Dichtbij Annecy: prachtig stadje. En als je de kans hebt: ga via een hele mooie tocht naar Chambéry om de stad via de uitgezette route van de VVV te bezoeken.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2022

fantastisch uitzicht op het meer van Annecy
    • Huis met 3 Slaapkamers

kleine woonkamer mer slechts 1 bank. kleine buitenruimte met weinig privacy. airconditioning zou nog aan te bevelen zijn.

zeer vriendelijke eigenaar. fantastische ligging en uitzicht. net en stijlvol ingericht. ruime keuken en goede apparatuur.

• Beoordeeld op: 26 september 2022