3. Beoordelingen vakantiewoningen: Rhône-Alpen
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Saint-Jorioz
Frankrijk Saint-Jorioz Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Gezellig en praktisch ingerichte studio. De gastheer heeft ons vriendelijk onthaald en de nodige uitleg gegeven in verband met het logement maar ook voor de activiteiten in de omgeving (fietsen, wandelen, ..) Alles was zeer proper en alle faciliteiten waren voorzien voor een gezellig en comfortabel verblijf. Logement ligt dicht bij het centrum van St Jorioz waar je een bakker, restaurants, winkels, .. op wandelafstand vindt. Het meer van Annecy ligt op 15 minuten wandelen.”

• Les charmes du lac Beoordelingsscore: 8,8

“De ligging ( talloze mogelijkheden)”

• “Heel rustige omgeving in een nieuw appartement met alle nodige voorzieningen. De eigenares was steeds bereikbaar en bereid om tussen te komen waar nodig”

• “Modern appartement met goede keuken en badkamer.”

• “We werden zeer vriendelijk door de goed Engels sprekende eigenaresse ontvangen. De accommodatie was zeer goed uitgerust. De keuken was prima geschikt om zelf een maaltijd te bereiden en de elektrische buitengrill maakte het geheel compleet. Het was voor ons ook nuttig dat er een wasmachine en droger beschikbaar was. De locatie ligt buiten de drukte van Annecy dat in de zomermaanden gratis met de bus bereikt kan worden. Op loopafstand een supermarkt. Iets verder maar goed bereikbaar een gemeentelijk strand aan het meer.”

• “Het prachtige uitzicht op het meer van Annecy vanuit het leuke terrasje. Twee ochtenden konden we buiten ontbijten. Grote keuken. Prachtige omgeving. Dichtbij Annecy: prachtig stadje. En als je de kans hebt: ga via een hele mooie tocht naar Chambéry om de stad via de uitgezette route van de VVV te bezoeken.”

• “Ruimte, netheid en accomodatie”

• “Het hele appartement met prachtig uitzicht op de bergen en het meer”

De 15 beste vakantiewoningen in Saint-Jorioz

gebaseerd op 1.242 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com