2. Hotelanmeldelser for Frankrig

6,8

• Anmeldt: 31. juli 2023

• Gruppe
    • 1 overnatning

lidt besværligt med adgangen ved ankomsten ,mødte en kvinde,som kendte koden. Andet stilstædeværende personale kunne ikke hjælpe,men fik åbenbart tilkaldt person ,som kunne ,og som gav os rigtig vejledning og var mega imødekommende. besøger gerne stedet igen og anbefaler til andre. VH Elin Pedersen

• Anmeldt: 12. september 2022

• 1 overnatning

Super beliggenhed - tæt på centrum - god udgangspunkt for cykelture - overdækket parkering faciliteter.

• Anmeldt: 1. september 2022

"Alt fint og perfekt til cyklister inkl tørrestativ til vådt tøj"
    • Forretningsrejse
    • 1 overnatning

stille, tjekket og godt til prisen

• Anmeldt: 30. juli 2022

Myg

Næste det hele

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 12. maj 2022

• Lejlighed med 1 soveværelse (4 personer)

Virkeligt dejlig sted. Dejlig terrasse, dejligt stort værelse,

Overnattede: april 2022

• Anmeldt: 6. oktober 2023

5,0
    "Vi havde et dejligt ophold. Alt i alt."
    • Lejlighed i 2 plan med 1 soveværelse og køjerum (6 personer)

Lejligheden i Garten & City Mont Ventoux Malaucene: TV’et virker ikke. En panne, siger de i receptionen. Og det bliver det ved med at være. Intet om eventuel reparation. Jeg havde set frem til at se fransk TV på denne ferie, men sådan bliver det ikke. Der er også problemer med WIFI ind imellem. Men det er sådan med nettet, at det kommer tilbage siger manden. Det gør det også, men somme tider må jeg gå på nettet på MacBook’en via min telefon. Det meste i feriebyen trænger til vedligeholdelse. Skodderne er ved at smuldre, og gulvbrædderne på terrasserne ligeså. Træværket har næppe fået vedligeholdelse siden feriebyen blev bygget. Brugsanvisninger findes ikke. Opvaskemaskinen kræver et par besøg fra receptionen, før vi kan få det til at virke. Der er også problem med at forstå betjeningen af komfuret - begge af mærket SMEG. Vi har heldigvis medbragt vores to campingstole til at sidde i. Og vi har også medbragt et par lamper til læsebrug. Den ene af dem bruger jeg meget, for lyset i de faste lamper er ikke nok til, at jeg kan læse med det. Luftvarmesystemet ligner det vi har mødt andre steder, men ind imellem kan man ikke gennemskue, hvad det har gang i. Vejledning findes ikke. Vores yderdør kan vanskeligt låses, og er den ikke låst, kan døren ikke holde lukket, så vi er nødt til at låse for at lukke døren. Dvs fx sige: Låse hinanden ude. - eller inde. Men alle personer, vi møder i forbindelse med receptionen, er alle meget flinke og hjælpsomme.

Beliggenhed fin - vi var på egen kost hele opholdet, så spørgsmål om mad er ikke relevant. Malaucene er en dejlig lille by, som vi har besøgt med mellemrum gennem mange år.

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 30. juli 2023

5,0
    Rimeligt
    • Lejlighed med 1 soveværelse (4 personer)

det var meget slidt, desværre , for kunne ellers være et fint sted. kunne have været rart med en parasol, så man kunne sidde ude.

det lå ca så tæt på byen som beskrevet

• Anmeldt: 23. juli 2023

3,0
    "Skuffende - meget misvisende billeder på booking.com"
    • Lejlighed i 2 plan med 1 soveværelse og køjerum (6 personer)

Meget slidt og billederne på booking.com er SLET ikke i overensstemmelse med virkeligheden. Det nærmer sig bondefangeri. Det lader ikke til at være vedligeholdt siden bygget for måske 20 år siden. Husene trænger til maling og skodder ved døre og vinduer er rådne/solskadede og er delvist faldet af hængsler. Der er lille terrasse med plastikbord/stole. Der var IKKE parasol (iflg personale havde de ikke det), så i 30 graders i praksis umuligt at opholde sig fra kl 12-20 på terrassen grundet ingen skygge. Omkring terrasse var der lidt buske som ikke var klippet længe. På billederne på booking.com er der mange grønne områder, men det er IKKE tilfældet, der er asfalt mellem lejligheder og fremstår utidssvarende og stedet giver indtryk at en dansk almen boligblok. Nogle lejligheder havde terrasse ud til beton/asfalt område. Sparsomt møbleret. Service i køkken svarende til 1 måltid for 6 personer, således at opvaskemaskinen skal køre efter hvert måltid. Intet bordplads i køkken. Poolområde fint, men døren til poolområde bandt og var lidt svær at åbne. Der var sauna som var tændt ca. halvdelen af dagene (burde være tændt hver dag), og et dampbad som ikke var tændt eller ikke virkede.

Beliggenheden er fin i forhold til dagsture, fx Mont Ventoux, Avignon, Gordes. Ganske fin overdækket Poolområde med boblebad. Opvarmet pool og rent. Aircondition virkede fint i lejligheden. Lejen er overkommelig, vi betalt godt 5000 kr for en uge, hvilket var et tilbud, men højere pris er ikke rimelig i forhold til hvad man får. Se herunder

• Anmeldt: 6. april 2023

Enestående

Sådan set ikke noget!

Beliggenheden. Masser af aktivitetsmuligheder. Kvalitet i forhold til pris

Overnattede: april 2023

• Anmeldt: 3. december 2022

Enestående
    • Lejlighed med 1 soveværelse (4 personer)

Måske at der næsten ingen gæster var.

Vi var rigtig heldige med godt vejr!

Overnattede: november 2022

• Anmeldt: 20. august 2022

3,0
    "Dårlig rengøring, dårlig vedligeholdelse og skimmel i hjørnerne - billederne bedrager!"
    • Med kæledyr
    • Lejlighed i 2 plan med 2 soveværelser og køjerum (8 personer)

Lejligheden var særdeles beskidt da vi ankom. Vi brugte 4 timer 2 personer med at gøre rent første da, blot for at vi kunne sove der. Der var mug og skimmel i flere hjørner, både i stuen, i begge badeværelser og på soveværelserne ovenpå. Vedligeholdelsesstanden var virkelig dårligt, med forfaldne møbler og skodder, store plamager på vægge inde og ude. Billederne passer slet ikke med virkeligheden.

Dejlig placering i nærheden af Mount Ventoux. Kunne have været en rigtig fin lille ferieby.

Overnattede: juli 2022

Overnattede: juni 2023

• Anmeldt: 8. oktober 2022

• Anmeldt: 5. juli 2022

Overnattede: april 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: