2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Frankrig
Mont Ventoux Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Le Degoutaud Point fra anmeldelser: 10

"Landskabet er enestående flot omkring huset. Vi elskede udsigten ned over vinmarker, abrikoser, kvæder, granatæbler, cypresser og olivenlunde. Vidunderligt med ren og enkel pool. Langt til naboer. Fredfyldt ud over alle grænser. Hjælpsom værtinde med udmærket engelsk."

• Le Safari Hotel Restaurant Point fra anmeldelser: 7

"Udsigten var ok sengen var tilpas."

• Domaine du Val de Sault Point fra anmeldelser: 8

"Værelset udsigten restauranten"

• Hôtel La Maison de Crillon Point fra anmeldelser: 9

"Super flot Hotel, med den dejligste pool. Meget roligt og behageligt ophold."

• MAISON PROVENCE MONT VENTOUX, AVIGNON Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenheden, udsigten, faciliteterne og den utrolig venlige og servicemindede administrator. Det var tydeligt, at de selv forventer alt skal fungere, og der straks skulle gøres noget ved det, hvis ikke det fungerede"

• Logis Hôtel Restaurant Les Géraniums Point fra anmeldelser: 10

"Det er et meget charmerende sted. En lille sjælden tidslomme, drevet af et par der lever for stedet og byder dig varmt velkommen. Skøn mad, vin og udsigt. Midt i en hyggelig middelalderlandsby i en smuk egn i Frankrig. Meget autentisk på alle måder. Vi elsker roen og har nu været der fire gange. Kommer gerne igen."

• Hôtel-Restaurant Le Blueberry Point fra anmeldelser: 9

"Hyggeligt"

• Le Guintrand Point fra anmeldelser: 10

"Utrolig behageligt værtspar incl. deres personale. Altid villig til at imødekomme vores ønsker - til enhver tid."

• Domaine de Bellevue CHAMBRE D'HÔTES Point fra anmeldelser: 9

"Super vært God beliggenheden mellem 2 byer som vi kunne gå til Fin pool og et godt værelse med god morgenmad"

De 10 bedste hoteller i Mont Ventoux