2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Frankrig
Mont Ventoux Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Le Jardin de Lau Point fra anmeldelser: 10

"Le Jardin de Lau, ligger perfekt, tæt på byen, hvor at der er "alt i indkøbsmuligheder", supermarked med slagter, byen har to bagere, fortorvscafeer. Men alligevel i rolige omgivelser, der høres ingen støj, overhovedet."

• "God tagterrassen. Rolige omgivelser"

• Garden & City Mont-Ventoux Malaucène Point fra anmeldelser: 5

"Beliggenhed fin - vi var på egen kost hele opholdet, så spørgsmål om mad er ikke relevant. Malaucene er en dejlig lille by, som vi har besøgt med mellemrum gennem mange år."

• Garden & City Mont-Ventoux Malaucène Point fra anmeldelser: 9

"lidt besværligt med adgangen ved ankomsten ,mødte en kvinde,som kendte koden. Andet stilstædeværende personale kunne ikke hjælpe,men fik åbenbart tilkaldt person ,som kunne ,og som gav os rigtig vejledning og var mega imødekommende. besøger gerne stedet igen og anbefaler til andre. VH Elin Pedersen"

• Les Gites du Mont Ventoux Point fra anmeldelser: 10

"Beliggenheden og hvor fredelig landsbyen er."

• Garden & City Mont-Ventoux Malaucène Point fra anmeldelser: 5

"det lå ca så tæt på byen som beskrevet"

• DOMITYS LES TOURMALINES Point fra anmeldelser: 2

"Pæn og ren lejlighed"

• "Meget søde ejere, gode til at få os til at føle os velkommen, faciliteterne var gode, hyggeligt spændende hjem med en fed pool og god grill faciliteter udendørs, gode have møbler. Fine badeværelser. Dejligt at der var et stort køkken med akt hvad du skal bruge i et køkken. God service løbende fra ejer."

De 30 bedste ferieudlejninger i Mont Ventoux

baseret på 8.891 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com