2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Grampian
  4. Beoordelingen B&B en herberg Keith
Verenigd Koninkrijk Keith Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Chapelhill Croft Beoordelingsscore: 9,4

“Heel gastvrij. Alles superschoon. Prachtige omgeving voor de natuurliefhebber. Wakker worden met de geur van zelfgebakken brood.....”

• Isla Bank House Beoordelingsscore: 8,9

“De eigenaren waren zeer vriendelijk, en het verblijf was werkelijk waar prachtig! Ook het ontbijt en diner zijn erg aan te raden, alles wordt vers bereid. We kregen zelfs nog dingen aangeraden om in de buurt te doen of te bezoeken.”

• Isla Bank House Beoordelingsscore: 8,9

“Wat een prachtige sfeervolle B&B! Wij verbleven in de Tower Suite en waanden ons echt even terug in de tijd. De kamer en bijbehorende badkamer waren zeer ruim en met oog voor detail ingericht. Maar wel voorzien van alle moderne gemakken! Diner en ontbijt waren goed verzorgd en Veena en Nick waren perfecte hosts. Echt een aanrader!”

• Isla Bank House Beoordelingsscore: 8,9

“Ontbijt en avondeten prima… super lekker hamburger 🍔 mooi schots sfeervolle villa met eigen parking en tegenover een van de mooiste en oudste whisky distilleerderij van Schotland.”

• Chapelhill Croft Beoordelingsscore: 9,4

“De uitbaters van de b&b zijn super vriendelijk, doen alles om het verblijf van hun gasten aangenaam en vlot te laten verlopen. Ook voor tips (where to go, where to eat) kan je bij hen terecht! Je komt terecht in een oase van rust!”

De 5 beste B&B's en herbergen in Keith

gebaseerd op 463 beoordelingen van B&B's en herbergen op Booking.com