2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Somerset
  4. Beoordelingen B&B en herberg Shepton Mallet
Verenigd Koninkrijk Shepton Mallet Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Maplestone Beoordelingsscore: 9,7

“De ontvangst was heel hartelijk met een pot koffie en zelf gebakken cake zittend in de mooie tuin bij het prachtige huis. We kregen uitleg over wat we konden doen in de omgeving waarbij we uit ervaring kunnen delen dat een bezoek aan Shepton Mallet Prison een absolute aanrader is, alsook een bezoek aan de kathedraal van Wells. De kamer was fantastisch, heel smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Gratis parkeren voor de deur is ook altijd fijn. Het ontbijt was heel uitgebreid, heerlijke yoghurt, vers fruit en een full English breakfast.”

• Maplestone Beoordelingsscore: 9,7

“Dit is één van de mooiste bed & breakfasts waar we ooit geslapen hebben. Een fantastisch oud huis met schattige tuin. Bij verwelkoming kregen we meteen cake en thee van de vriendelijke host. In de buurt is niet heel veel te doen, wel wat leuke restaurants en ideaal om tot rust te komen! Dankjewel!”

• The Oakhill Inn Beoordelingsscore: 8,8

“Het is een fijn hotel met een gezellige pub! Personeel vriendelijk en meedenkend. Wij hebben er vier heerlijke dagen gehad!”

• The Oakhill Inn Beoordelingsscore: 8,8

“Alles helemaal prima. Bedden heerlijk douche ook, kamer prachtig, ontbijt én in de avond heerlijk eten in de pub. Kortom top! Personeel ook allemaal even vriendelijk. Dat er automatisch een tafeltje werd vrijgehouden voor ons zonder daarom vooraf te moeten vragen vond ik bijzonder attent. We hebben een heerlijk verblijf gehad. Dank!”

• The Oakhill Inn Beoordelingsscore: 8,8

“Heel leuke Britse herberg/pub. Fantastische kamers met een bad en een heel gezellige pub beneden. In de avond is het doodstil, je hoort niks van de pub of van de kamers. De pub sluit om 22u doordeweeks en 23u in het weekend. Heerlijk eten en super goed ontbijt.”

De 5 beste B&B's en herbergen in Shepton Mallet

gebaseerd op 2.940 beoordelingen van B&B's en herbergen op Booking.com