2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Nottinghamshire
  4. Hotelbeoordelingen Mansfield
Verenigd Koninkrijk Mansfield Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Ravenscroft B&B Beoordelingsscore: 9,5

“Het ontbijt was fantastisch wat een luxe in de eetkamer. Ook dat de honden om ons heen liepen voelde als thuis aan. De zorg van de eigenaar was perfect . bedankt . en vooral dat de eigenaar die Long Covid heeft en toch zulke zorg en aandacht aan ons besteed heeft was indrukwekkend. We wensen hem een voorspoedig herstel en bedanken hem voor de liefdevolle zorg.”

• Bridleways Guesthouse & Holiday Homes Beoordelingsscore: 9,7

“Prachtige en rustige locatie. Ontzettend vriendelijk en persoonlijk gastheer en dame.”

• Mansfield Lodge Hotel Ltd Beoordelingsscore: 8,9

“Mooie, nette kamer. Schoon sanitair en een prima ontbijt.”

• Mill Cottage Beoordelingsscore: 9,7

“Ligging perfect”

• Bridleways Guesthouse & Holiday Homes Beoordelingsscore: 9,7

“Bijzonder goede staat ook qua onderhoud, erg schoon. Bijzonder vriendelijk, belangstellende en hulpvaardige gastvrouw en heer. Ruime keuze in ontbijt.”

• 281 Hotel & Restaurant Beoordelingsscore: 8

“aardig personeel”

• No11 Nursery Covent Beoordelingsscore: 8,5

“Waren bekend met complex. Locatie is voor ons prima en ook de ruime opzet met 2 slaapkamers is geweldig. Onderhoud en inrichting is kwalitatief niet veel, maar het meeste werkt. Daar gaat het om.”

• 281 Hotel & Restaurant Beoordelingsscore: 8

“Personeel was vriendelijk en goed ontbijt.”

• No 21 Beoordelingsscore: 8,3

“Ruimte van het appartement. Was groter dan verwacht. Goede afgesloten parkeerterrein en te openen met code. Locatie; op loopafstand van shops en pubs”

• No10 Nursery Convent Beoordelingsscore: 8,5

“De lokatie, je liep zo het centrum in. En je auto stond veilig achter een hek.”

De 10 beste hotels in Mansfield