2. Hotelanmeldelser for Storbritannien

7,0

5,8

• Anmeldt: 15. september 2022

1,0
    "jeg vil aldrig nogensinde vælge dette sted igen i mig liv, og jeg vil hellere ikke anbefale det til nogen! personalet va"
    • Dobbeltværelse

intet rengøring. snavs ved hver eneste hjørne. og beskidte lagner. og prikket over i’et var at der var en dør inde på værelse ud til en baggård uden nogen former for gardiner på!

intet. badeværelset var tilstoppet hvergang man tændte for vandet, så samler vandet sig

Overnattede: september 2022

• Anmeldt: 5. december 2022

1,0
    "virkelig dårlig hotel"
    • Dobbeltværelse med fælles badeværelse

dårlig morgenmad. bacon, æg, pølser var kolde . der blev ikke fyldt op. kaffe….. ja det var en kolbekaffe, som havde stået og kogt. Der var kun en bund slat. morgenmaden var hver dag fra kl 7-9. kom man kl 8,30 ja så skulle man kigge langt efter maden. ristet toast skulle man bestille. badeværelset lugtede så fælt af kloak. gulvtæpperne var så klistrede, så man skulle ikke stå stille. kortet til værelsets dørlås virkede ikke, når rengøringspersonalet havde været der. bøjle var 4 halv knækkede fra primark. ingen opformer til stikkontakter. personalet var generelt uhøflige. afstanden til metroen passer ikke til beskrivelsen, der var 4 gange så langt.

Overnattede: december 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: