2. Opinions d'hotels de Regne Unit

8,2

• WiFi gratuïta

8,4

Opinions 100% autèntiques

Clients reals. Estades reals. Opinions reals.

Més info- obre un quadre de diàleg
Deixa un comentari

Llistat 1 - 5

• Escrit el 27 d'abr. del 2024

9,0
    "és una bona opció per hospedar-te a Londres"
    • Habitació Triple amb Bany Privat
    • Estada de 3 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

la dutxa té un esglaó i pots caure

bona comunicació, còmode i molt net. Barri molt tranquil.

S'hi va allotjar el abril del 2024

• Escrit el 16 d'ag. del 2022

7,0
    "Sigues conscient del que contractes i del seu preu."
    • Habitació Familiar amb Bany Privat
    • Estada de 5 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Varem allotjar-nos al London Visitors Hotel a mitjans d'agost de 2022, en plena onada histórica de calor, tot i així, ens varen deixar dos ventiladors que ens van salvar l'és nits torrides. El carrer és molt tranquil, però per les nits hi circulen nombroses ambulàncies i policia amb les sirenes en marxa. En les cinc nits que varem estar allotjats al Visitors, no varem conèixer cap treballador. La porta té un codi de seguretat i ja no serveixen esmorzars. No hi ha ascensor. Ni cap màquina de vending. Una petita botiga de barri és molt útil. Respecte a la ubicació, no és dolenta, però tampoc excel·lent: la parada de metro està a aproximadament 1 km. (no us confongueu com jo, Kensington Olympia no és una estació de metro). Un quilòmetre pot semblar poc però després de tot un dia caminant, es fa dur. També teniu un bus (49 i C1) a 100 mts. que us deixen a tocar del metro.

Qui cregui que el London Visitors Hotel és un 5 estrelles, està molt equivocat. Però el seu preu tampoc ho és. El Visitors és un hotel net i amb una relació qualitat-preu correcte. Varem estar allotjats a l'habitació 103 (la quàdruple), no és gran (el bany molt petit), però suficient per a caure extenuats al llit després de tot un dia caminant per Londres. Llençols nets, habitació, neta i bany net. No podem demanar més. D'aquesta qualitat i localització, no vam trobar res més barat a la ciutat en ple agost.

S'hi va allotjar el agost del 2022

• Escrit el 1 d'ag. del 2022

4,0
    "Molt decepcionant"
    • Parella
    • Habitació Doble Petita amb Bany Privat
    • Estada de 7 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

L’habitació és molt petita, sense espai per moure’s. El pitjor és el lavabo, on només el pots utilitzar si deixes la porta oberta. una persona corpulenta no hi cap. Si vols espai, pots baixar a la sala d’estar però és molt incòmoda i està plena de trastos. El personal és amable, si el trobes. En una setmana només hem vist una persona en dues ocasions. Si necessites alguna cosa, no contesten al correu. Tenen un Whatsapp que miren de tant en tant. Per sort lo vam tenir cap problema greu. Hi vam anar per les valoracions tant positives que vam llegir aquí, però no coincideixen gens amb el que vam viure. No sembla de dues estrelles, perquè no ofereix el mínim de comoditat. No hi tornarem, i anem a Londres un cop l’any mínim.

Eatà net.

S'hi va allotjar el juliol del 2022

• Escrit el 6 de gen. del 2024

Excepcional
    • Habitació Quàdruple amb Bany Privat
    • Estada de 4 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

El client no ha fet cap comentari

S'hi va allotjar el desembre del 2023

Llistat 1 - 5

T'igualem el preu
T'igualem el preu
Els millors preus • Sense càrrecs de gestió • Ho has trobat més barat? Et tornem la diferència!