3. Hotelbeoordelingen: Ionische eilanden

“Zwembad”

• Kapetanios Apartments Beoordelingsscore: 8,4

“Zwembad”

• Sunsea Wellness Resort Beoordelingsscore: 9

“Kat is erg aardig. Prima appartement met een goed verzorgd ontbijt.”

• Mythos apts rentit Beoordelingsscore: 9,5

“Prima appartement met airco en fijn eigen terras, op een rustige locatie op loopafstand van horeca en het strand. Fijn zwembad. Gedurende de week werd het appartement tussendoor schoongemaakt en kregen we nieuwe lakens en handdoeken wat erg fijn was. De host was erg behulpzaam.”

• Sunsea Wellness Resort Beoordelingsscore: 9

“Bij Sunsea Welness Resort wordt overal aan gedacht. Men heeft parasols en strandhanddoeken voor de strandgangers, snorkels voor de duikers, zelfs muggenspray en zonnebrand. Daarnaast kan je er heerlijk eten. Normaliter eten wij tijdens onze reizen nooit bij de accommodatie, maar toen wij laat in de avond pas incheckten, hebben wij toch even wat besteld. En dat was geweldig! Het eten bij Sunsea is van hogere kwaliteit dan de meeste ‘tavernas’ in de regio. Het ontbijtbuffet is klein, maar toch gevarieerd en bijzonder. Zo worden er allerlei superfoods aangeboden, die zo je ontbijt toch nog lekkerder maken. Ook is het personeel geweldig, men is zeer behulpzaam en staat altijd voor je klaar. Voor de filosofen onder ons; Theo (de mede-eigenaar) staat altijd klaar om een diepgaand gesprek met je te voeren ;).”

• Villa Voula Beoordelingsscore: 8,9

“Vriendelijk personeel en erg proper”

• Mythos apts rentit Beoordelingsscore: 9,5

“Mooi, schoon appartement met een zeer vriendelijke gastheer, George. Mooi zwembad en prima ligging vlakbij strand en restaurants/barretjes.”

• Hotel Olga Beoordelingsscore: 7,7

“Dicht bij het strand, fijn zwembad, kleinschalig, rustig”

De 20 beste hotels in Agios Stefanos