3. Hotelbeoordelingen: Ionische eilanden
  4. Hotelbeoordelingen Exanthia
Griekenland Exanthia Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Lefkas Vacation House Beoordelingsscore: 9,3

“De rustige ligging! Ruim appartement”

• Exanthia Villas Beoordelingsscore: 9,7

“Prima onderkomen. Mooi zwembad maar we hadden de pech dat het weer niet meewerkte om een duik te nemen.”

• Manthiata Studios Beoordelingsscore: 9,5

“Comfortabel en schoon, en Vicky is een geweldige gastvrouw. Altijd beschikbaar voor tips. ik vond het bijvoorbeeld een opluchting om te horen dat er een bakkerij in het dorp was, waar je bijvoorbeeld ook water kunt kopen. (niet bekend bij Google maps) Doordat het appartement hoog ligt, is de temperatuur meestal wat lager en we konden gebruik maken van 2 terrassen, zodat we konden kiezen tussen zon en schaduw; erg prettig.”

• Amalia Apartments Beoordelingsscore: 9,6

“Prachtig appartement in een huis met 3 andere appartementen. Wij hadden de begane grond. Erg ruim en zeer goed geoutilleerd. Ook in de keuken alles aanwezig dat je nodig zou kunnen hebben. Prachtig uitzicht op de zonsondergang vanaf gezellig zitje op het terras. Horren in alle deuren en ramen aanwezig. Zwembad met ligbedden en meerdere andere zitjes. Tot nu beste accommodatie die wij hadden in Griekenland!”

• Amalia Apartments Beoordelingsscore: 9,6

“zeer groot en ruim appartement heel proper vriendelijke ontvangst prachtige ligging met uitzicht op de zonsondergang”

De 5 beste hotels in Exanthia

gebaseerd op 391 hotel reviews op Booking.com