3. Hotelbeoordelingen: Epirus
  4. Hotelbeoordelingen Kanali
Griekenland Kanali Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Ionian Theoxenia Beoordelingsscore: 9,1

“Mooie grote kamer met terras en uitzicht op het zwembad. Heerlijk zwembad met ligstoelen. Koelkastje op de kamer voor eigen gebruik. Een goed bed en een fijne badkamer. Vriendelijk personeel en een prima ontbijt.”

• Margarita Apartments Beoordelingsscore: 8,7

“Locatie. Gastvrijheid. Uitzicht. Tuin.”

• Must Boutique Hotel & Restaurant Beoordelingsscore: 9,4

“de ligging tegenover het strand. Het dagelijkse ontbijt is uitgebreid en a la carte. eten in het restaurant is van hoog niveau. typisch grieks en lekker. de bedden sliepen heerlijk en de airco deed wat ie moest doen. vader kookt en Costas vervult al je wensen op een spontane hartelijke manier! dit hotel gerund door een familie blinkt uit in gastvrijheid. onze terugvlucht was pas om 21 uur en we konden de kamer langer gebruiken. ook werd er nog voor een maaltijd gezorgd voor we vertrokken. De temperatuur van het zeewater is warm eind september. bezoek het museum Nikopolis ( preveza) en de opgravingen, zeker de moeite waard. ook een bezoek aan de stad ARTA is erg leuk. nauwelijks toeristen. de ARTA brug en Santa Theodora zijn het bezoeken waard”

• Must Boutique Hotel & Restaurant Beoordelingsscore: 9,4

“heerlijk rustig aan het strand. Zeer vriendelijk! Perfect a la carte ontbijt! Goed bed”

• Ionian Theoxenia Beoordelingsscore: 9,1

“Rustig gelegen hotel met alle faciliteiten voor een ontspannende vakantie. Het zwembad is fantastische. Ruime kamers met zee zicht en alle comfort. Hartelijk personeel - speciale vermelding voor Emanuelle van de receptie en de dame van het ontbijt.”

• Kanali Homes Beoordelingsscore: 9,7

“Alles is geweldig. We hadden geboekt bij kanali homes, ernaast zit suite homes van de zoon van de eigenaar. Dit is nieuw. We mochten in een van deze appartementen logeren. De eigenaren zijn hele fijne en lieve mensen. Ze staan met alles voor je klaar en willen je verblijf onvergetelijk maken. Op een avond stond er een schaaltje met nectarines en eieren van de kippetjes van de buurman op ons terras. Ze kwam zelfs nog een pot zelf ingemaakte olijven brengen. Heerlijk! We hadden 5 nachten geboekt, maar hebben met 2 nachten verlengt. We gaan hier zeker terug komen als we in Griekenland zijn!”

• Katerina Hotel Beoordelingsscore: 9

“Locatie en prachtig uitzicht. Boulevard met leuke restaurantjes waar je heerlijk kon eten.”

• Aiolos Seaside Villa Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijke mensen, schoon en zeker weten om te herhalen”

• Casa Costa Suites Beoordelingsscore: 9,6

“De host is super vriendelijk en goed te bereiken via app. Heerlijk dat er op deze manier contact mogelijk is. Veel privacy en toch 24/7 kunnen communiceren. Ook kregen we een upgrade naar een grotere kamer en toen we ontdekte dat we het ‘verkeerde’ appartement hadden betreden, mochten we alsnog wisselen naar de grote kamer. Met name voor onze derde persoon die was dit heel veel prettiger! Ontbijt werd aan de deur gebracht in de ochtend en overtrof verwachting. Het is natuurlijk een kwestie van smaak waar je behoefte aan hebt in de ochtend, maar wij vonden de vers gebakken broodjes met verschillende vulling heerlijk.”

• Margarita Apartments Beoordelingsscore: 8,7

“omgeving, en kort bij het strand”

De 20 beste hotels in Kanali