3. Hotelbeoordelingen: Macedonië
  4. Hotelbeoordelingen Kato Loutraki
Griekenland Kato Loutraki Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Eliton Hotel & Spa Beoordelingsscore: 9,1

“Een mooi en schoon hotel met een heerlijk bed. Parkeren kan op het terrein van het hotel . Ontbijt is goed.”

• Irene's Resort Beoordelingsscore: 9,4

“Het hotel bevindt zich in een dorp waar veel lokale mensen wonen, met uitzicht op de bergen. Op 10 min rijafstand heb je de warmwaterbronnen van Pozar. Het hotel speelt daarop in: je kan de handdoeken en badjassen meenemen als je naar de bronnen gaat. De parkeerplek pal onder het gebouw waar je zo in kunt rijden vonden wij relaxed. We hadden twee kamers waarvan eentje buiten het hotelcomplex. Deze bungalow was nieuwer en was voorzien van een jacuzi, openhaard en mooiere inrichting met fijnere verlichting. De andere kamer in het hoofdgebouw was prima maar was een simpele hotelkamer zonder enige luxe (wel met een openhaard). Verder een uitstekend ontbijt met ruime keuze. Buiten is er een zwembad dat dagelijks wordt schoongemaakt (zelfs in oktober). Deze is niet niet verwarmd. Wij hadden pech met slecht weer en geen gebruik van kunnen maken.”

• Thermes Pozar Resort Beoordelingsscore: 9,3

“Een goede prijs kwaliteit verhouding. Een grote kamer met balkon en zicht op de baan. Copieus en lekker ontbijt”

• Eliton Hotel & Spa Beoordelingsscore: 9,1

“Mooie locatie in de bergen, comfortabel bed, uitgebreid ontbijt”

• Irene's Resort Beoordelingsscore: 9,4

“De kamers zijn sfeervol en smaakvol. Comfortabele bedden en een heel erg mooi uitzicht. Authentiek. Aardige mensen die je altijd willen helpen. De bronnen bij pozar zijn echt een aanrader om te bezoeken. Al met al zou ik zeker een bezoek brengen aan deze regio in Griekenland en zeker weten verblijven bij Irene's resort!”

De 5 beste hotels in Kato Loutraki