3. Hotelbeoordelingen: Dodekanesos
  4. Hotelbeoordelingen Lachaniá
Griekenland Lachaniá Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• B&B & Apartments The Four Elements Beoordelingsscore: 9,6

“Bijzonder warme, vriendelijke en behulpzame eigenaars. Ze maakten van ons verblijf een topper. Een mooi en gerieflijk appartement in een landelijke en rustige omgeving. Een lieflijk dorpje met gezellige en uitstekende eetgelegenheden op wandelafstand. Het goed onderhouden zwembad zorgde voor verkoeling.”

• Mojito Beach Rooms Beoordelingsscore: 8,6

“De locatie is rustig gelegen direct aan het strand. In het toeristen seizoen zal aanzienlijk drukker zijn, neem ik aan, gezien het aantal aanwezige tafeltjes en strandstoelen bij de locatie. Wij waren er eind april en blijkbaar begint het seizoen pas in juni dus het was nu heerlijk rustig. Voor het voorseizoen is het een prima locatie, rustig gelegen (al is er overdag wel het geluid van de bar, moet je van houden). Aanwezig personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Toen wij vroegen naar een nabij gelegen visrestaurant werd er meteen voor ons gebeld om een reservering te maken.”

• Villa Corinna Beoordelingsscore: 9,6

“Het uitzicht de rust Geweldig huis goed uitgerust Er stond een welkomspakket klaar eten en drinken zodat je niet onmiddellijk naar de supermarkt hoeft te gaan Dankjewel lamprini(bini)voor alles je bent de beste Mooi zwembad goed onderhouden Grote tuin zeer proper Strand leeg je bent alleen Zalig om uit te rusten”

• Seashell Villa Beoordelingsscore: 6

“Het huis was mooi, maar niet geheel school. Er was een aanwezige rioollucht, wat met regelmaat te ruiken was. Als de kraan even doorgespoeld werd in de badkamer was het even weg, maar verder rook je het vrijwel de hele dag en nacht. Niet aangenaam. Er was schoongemaakt, maar er lagen ook nog veel dode ongedierte in de raamkozijnen en buiten op het terras. Wanneer we op blote voeten binnen liepen, waren onze voetenzoel helemaal zwart. Overduidelijk niet gedweild. De villa is wel uitgerust met allerlei gemakken. Keuken is klein, maar alles is er wel te vinden. Omgeving is erg stil, maar dat vonden wij wel prettig. Drukte kan opgezocht worden. Wel werd er om ons heen veel gebouwd en merkte je dat je in het voorseizoen was. Veel was er nog gesloten. Wifi werkt goed, ook buiten op het terras.”

• Verona Pool Villa Beoordelingsscore: 9,2

“De locatie voldeed aan alle verwachtingen, en de beschrijving van de villa op Booking.com klopte volledig. De communicatie met zowel beheerder Kostas, als met eigenaar Mario verliep heel prettig.”

• House Salvia Beoordelingsscore: 8

“De locatie was wat we gewenst hadden en beantwoordde aan onze verwachtingen. Het huis was heel goed uitgerust en vooral zeer proper. Contact met de eigenaar was top!”

• Dipagio Origin Villa Beoordelingsscore: 9,7

“Super mooi huis met smaak ingericht en ontworpen, felicitaties aan de architect!”

• Villa Kiki Beoordelingsscore: 7,6

“Het was schoon”

• “We zijn frequente bezoekers van het schitterende eiland Rhodos en hebben daardoor al veel hotels bezocht maar het Atrium Prestige Thalasso Spa Resort & Villas heeft onze verwachting ruim overtroffen. De ligging is fenomenaal. Gewoon een sprookje zodra je het hotel binnenloopt. Personeel zeer professioneel zonder dat het overdreven wordt. Onze villa was gewoon een super ervaring. Schoon, ruim van opzet en elke dag een feest om daar te verblijven. De buffetten zijn geweldig, zeer ruime keus. Je blijft ervan eten. Ook enkele keren in de verschillende restaurants waanzinnig lekker gegeten. Gelukkig konden wij in de fitnessruimte onze kilo's weer wegsporten.”

De 20 beste hotels in Lachaniá