3. Hotelbeoordelingen: Macedonië
  4. Hotelbeoordelingen Olympiada
Griekenland Olympiada Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Theros By The Sea Beoordelingsscore: 8,8

“Erg schoon appartement. Locatie aan de rand van het dorp is op zich prima, strand is heel dicht bij met restaurantjes aan de boulevard”

• ALEMA Suites Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer goed ontbijt, vers klaargemaakt, alles was er. Bedden waren goed en voldoende breed, goede TV op kamer en in living. Badkamer volledig in orde.”

• Kalokerino Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer goed gelegen, hygiënisch en prachtig uitzicht. Eigenaresse zeer vriendelijk en behulpzaam.”

• Theros By The Sea Beoordelingsscore: 8,8

“Fantastisch uitzicht over de baai. Lekker ruim appartement. Aardige en attente host. Heerlijk bed. Alles top!”

• ALEMA Suites Beoordelingsscore: 9,2

“Alles”

• Afros Suites Beoordelingsscore: 9,7

“Het was schoon en netjes. De locatie is geweldig, het is 3 min van het strand af. Alle behoeftes zoals handdoeken en shampoo waren al gegeven. Ook zijn de eigenaren super hulpzaam.”

• “Kleinschalig dorpje, maar heeft alles. Supermarkten, bakkers en diverse restaurants. Alles inclusief het strand is op loopafstand. Het complex zelf is erg schoon. Ons gezin heeft voornamelijk genoten aan het zwembad bij het appartement. Met elke dag een lekker ontbijt van de bakker en in de middag/avond een hapje in een restaurant. Kamer is zoals de foto’s. Lekker ruim en koel. Als je wil kun je eigen eten klaarmaken in de keuken. Hostesses zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zo zijn wij tegen een vergoeding opgehaald van het vliegveld en weggebracht naar onze volgende locatie. Ook was ik in een zee-egel gestapt en had ik geen naald. Na de hostess een bericht gestuurd te hebben, werd er gelijk gereageerd en een naald gebracht. Met vragen kan je terecht en wordt er gelijk gereageerd. Ook is er elke ochtend en middag iemand aanwezig voor als er iets is. Nog een leuk aandenken gekregen van ons verblijf in Aristotelia. Alles is prima geregeld door deze familie!!”

• Germany Beoordelingsscore: 8,7

“heerlijk verfijnd eten mooie kamers, proper, ibiza style aangekleed gratis strandstoelen ter beschikking”

De 15 beste hotels in Olympiada