3. Hotelbeoordelingen: Chania
  4. Hotelbeoordelingen Plataniás
Griekenland Plataniás Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Agrimia Holiday Apartments Beoordelingsscore: 9

“Perfect bed. We hadden een upgrade omdat we de eersten van het seizoen waren. Heel fijn appartement dat elke dag gepoetst werd.”

• Ariadne Beach Beoordelingsscore: 9,1

“Kamer zag er netjes uit, eten was niet Grieks en weinig. Verder nergens gebruik van gemaakt.”

• VAMA APARTMENT Beoordelingsscore: 9,8

“Alles was uitstekend. Het appartement 10/10. De ontvangst 10/10.”

• Twins Apartments Beoordelingsscore: 9,6

“Modern ingericht, super schoon. Goed gelegen. Vriendelijke host. Aanrader!”

• Alkionides Seaside Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Gezellige kamer”

• Alkionides Seaside Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Prima hotel met vriendelijk personeel. Lekker ontbijt, Perfecte ligging aan het strand.”

• Ariadne Beach Beoordelingsscore: 9,1

“De ligging van het kleine complex aan het strand is perfect, een bushalte vlakbij, restaurant aan het strand, strandbedjes te huur voor 4 euro per dag. Leuk klein zwembadje. Zeer uitgebreid ontbijt voor 10 euro, teveel eigenlijk! Van alles te kiezen. Er zijn kamers aan het strand en iets meer naar de weg . Wij slapen 1 nacht aan de strandkant en dat vond ik wel wat lawaaierig, omdat de kamer boven het restaurant zat. Alles is degelijk en schoon. In ons appartement waar we de overige nachten zaten (kamer 13) hadden we een kamer een eet-woonkamer met keukenblokje, een balkon (met zitje en wasrek) keek uit op het zwembadje. Supermarkt ligt om de hoek, bij de bushalte. Heel vriendelijk personeel en lekker eten.”

• YasMyr Villas Beoordelingsscore: 10

“Bedankt aan Efi voor de heel gastvrije ontvangst! Ze is heel betrokken, geeft veel lokale informatie, zoekt extra zaken uit als je vragen hebt. Villa werd heel goed onderhouden, alles proper gekuist. Heel goede locatie, dicht bij alles.”

• Porto Platanias - Casa Di Porto Beoordelingsscore: 8,5

“Locatie, leuke stad.”

• Athina Suites Platanias Beoordelingsscore: 9,1

“Dat alles nieuw en schoon was. Prima bed en prima douche.”

De 30 beste hotels in Plataniás