3. Hotelbeoordelingen: Macedonië
  4. Hotelbeoordelingen Polychrono
Griekenland Polychrono Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Sea Level Hotel - Adults Only 16 plus Beoordelingsscore: 9,2

“Alle details van het hotel kloppen, mooie kamers, zeer attent en vriendelijke medewerkers, super ontbijt en diner aan het strand 🏖️”

• “De kwaliteit was uitmuntend in alle facetten. Het ontbijt, diner, contact met de eigenaren, de gemoelijkheid.”

• Summer Dream Hotel Beoordelingsscore: 8,9

“Geweldige prijs kwaliteit verhouding met een uitstekend uitgebreid ontbijtbuffet en dagelijks goed schoongemaakte kamer en om de dag schone bedden. Een straatje uit 40m en op t strand. Prima zwembad met ligbedden.”

• Summer Beach Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Locatie was super , direct aan het strand met winkeltjes en restaurants”

• Hotel Odysseas Beoordelingsscore: 9,3

“Heel vriendelijk personeel, leuke locatie, goede parkeergelegenheid.”

• Amalthia Luxury Suites Beoordelingsscore: 9,3

“Mooi interieur/ nieuw”

• Sea Level Hotel - Adults Only 16 plus Beoordelingsscore: 9,2

“Een prachtig hotel met super personeel van onthaal tot poets ! Kamer was comfortabel en iedereen is zeer attent. Ontbijt is heerlijk alsook de lunch en diner in het restaurant.Aan de bar zijn Alex, Teri & co hartelijke mensen die zelfs aan het einde van het seizoen hun job met veel plezier doen. Kortom een hotel waar je verwend wordt en kunt genieten ! Grtjs Ekaterini & Claudia”

• Hotel Odysseas Beoordelingsscore: 9,3

“Ik had een kleine maar zeer knusse kamer, perfect voor iemand die alleen reist. Er werd elke dag grondig gepoetst. De poetsvrouwen alsook alle andere medewerkers in het hotel verdienen elk een gouden medaille. Iedereen was behulpzaam, vriendelijk en goedlachs. Geen enkele vraag was teveel. De locatie van het hotel is perfect gelegen: restaurants, auto verhuurders en het strand liggen op wandelafstand. Omdat ik een late vlucht had, kreeg ik een nieuwe kamer in het hotel zodat ik nog kon genieten van mijn laatste dag (zonder vragen, dit boden ze mij zelf aan). Ik heb mij geen moment alleen gevoeld op mijn solo-reis dankzij deze vriendelijke mensen. Ik kom hier zeker terug!”

• Bungalow White Apartments Beoordelingsscore: 9,1

“Netjes,schoon,dichtbij de strand. Precies zoals op de foto's.”

De 30 beste hotels in Polychrono