3. Hotelbeoordelingen: Macedonië
  4. Hotelbeoordelingen Sani Beach
Griekenland Sani Beach Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Sunny Hill Beoordelingsscore: 9,2

“Mooi ruim appartement met groot balkon en mooi uitzicht. Fijn zwembad.”

• Sani Polyastron Hotel & Spa Beoordelingsscore: 9,6

“Heel fijn verblijf. Wij zaten met twee personen in de villa, alles wat we nodig hadden was aanwezig. De bedden sliepen zeer goed. De locatie is top, met een huurauto rij je overal naartoe. Sani Polyastron is rustig en ruim opgezet, de ligbedden bij het zwembad zijn zeer comfortabel en erg belangrijk; gelukkig geen muziek bij het zwembad. Echt een plek om tot rust te komen, te luisteren naar de vogels en lekker te lezen. De gastvrouw Ellen was zeer vriendelijke en regelde alles voor ons, een 10 voor gastvrijheid! De gym is goed en het ontbijt was ook uitstekend.”

• Sani Polyastron Hotel & Spa Beoordelingsscore: 9,6

“De locatie en inrichting van het resort. Persoonlijke touch van de eigenaren en medewerkers.”

• Sani Polyastron Hotel & Spa Beoordelingsscore: 9,6

“Ruim opgezette accomodaties in een nette grote goed onderhouden tuin. Ons “deluxe suite” was erg ruim voor ons tweetjes. De gastvrouw Heléne is goed bereikbaar en zorgt goed voor haar gasten. Het ontbijt is ruim opgezet en je kan kiezen om binnen, op het terras of in de tuin te ontbijten. Het zwembad werd nog gevuld toen wij kwamen dus daar kunnen we weinig over zeggen. De tip van Heléne om te gaan eten bij Thea Thalassa in Afytos was echt geweldig. Een beetje verstopte Griekse top locatie. We raden deze ook zeker aan en vertel daar dat je van Polyastron komt. Tip van ons: rij naar Golden Beach Een lekker zandstrand zonder bedjes en mooi helder zwemwater. Wij zaten er de eerste dagen na de winterstop. Alles moest nog opgestart worden en hierdoor kwamen er mankementjes aan het licht die nog gerepareerd moesten worden. Dat was voor ons geen probleem en heeft geen invloed gehad op onze vakantiestemming.”

• Sani Woods Studios & Apartments Beoordelingsscore: 9,3

“Uitstekende lokatie in de bossen. Twee mooie zwembaden. Heerlijk rustige omgeving! Apartement keurig netjes, elke dag schoongemaakt. Goede matrassen. Eigen douche en toilet. Eigen keuken met koelkast, servies en bestek. De service van de manager is uitmuntend! Elke dag een lekker ontbijt inbegrepen wat naar eigen keuze kan worden samengesteld. En dat alles voor een zeer vriendelijke prijs. Sani beach is met de auto prima te bereiken op 2,5 km rijden met gratis parkeerplaatsen voor de ingang naar het strand alwaar een mooie beachclub, prachtige zee met kraakhelder water, ligbedden en bediening op het strand. Lekker genieten van een koud geserveerde cocktail en een lekkere snack. Gedurende de nachtelijke uren hoor je alleen geluiden uit de natuur. Hoe mooi! In de omgeving is voldoende vertier in kleine aangrenzende stadjes met diverse restaurants en winkels alsmede de grote stad Thessaloniki.”

• Sani Verde Beoordelingsscore: 9,6

“Wat is Sani Verde een leuk verblijf! Hier kun je heerlijk tot rust komen inmidden de bossen. De strak afgewerkte kamers met de mooie buitenkamers, het lekkere ontbijt wat je relaxt op jouw eigen balkon/terras eet en de extreme gastvrijheid maken de vakantie echt voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader!!”

• Sani Verde Beoordelingsscore: 9,6

“Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, het voelde heel warm en familiair. We werden met open armen ontvangen, ze toonde interesse en waren altijd bereid om met je mee te denken. De kamers werden iedere dag schoongemaakt. Ook is er een gym. De ontbijtservice is heel leuk ingericht; je kunt iedere avond aangeven wat je de dag daarna als ontbijt wilt en de volgende ochtend haal je het ontbijt op bij de poolbar, waarba je het bij je eigen huisje op kan eten. Het zwembad is perfect voor jonge kindjes, er is een deel waar het maar 40cm diep is. De accomodatie ligt in een bosrijk gebied, dus perfect om tot rust te komen, af te schakelen en aan de drukte te ontsnappen. Kortom, wij hebben genoten en vinden het op alle vlak een dikke aanrader.”

• Sani Verde Beoordelingsscore: 9,6

“Heel erg mooi en fijn hotel met schone, ruime appartementen die van alle gemakken zijn voorzien. Lekker en uitgebreid ontbijt en fijn zwembad in een prachtige tuin met gezellige poolbar (lekkere pizza’s en smoothies!) Het personeel is ontzettend behulpzaam en vriendelijk en de manager Olga staat ook altijd voor je klaar! Het hotel is zeer kindvriendelijk. Met een auto is alles in de omgeving snel en goed te bereiken.”

• Oikos Sani Suites Beoordelingsscore: 9,6

“Rustige omgeving, erg schoon”

• “alles prima geregeld, werden opgewacht bij aankomst. zeer schoon alles, lakens en handdoeken wisselen na 3 dagen. mooie lokatie, rustig en 1200 meter van het strand.”

De 30 beste hotels in Sani Beach