3. Hotelbeoordelingen: Attica
  4. Hotelbeoordelingen Skala
Griekenland Skala Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Koukounari Apartments Beoordelingsscore: 9,1

“Fijne locatie, goed om even tot rust te komen. Zeer vriendelijk personeel.”

• Galini Hotel Bed and Breakfast Beoordelingsscore: 8,9

“Heerlijk ontbijt & top locatie!”

• Koukounari 2 Rooms Beoordelingsscore: 8,5

“We werden begroet met een welkomstdrankje en wanneer onze kamer klaar was na een halfuurtje werden we met een karretje gebracht. Super service met heel vriendelijk personeel! Zou zeker nog eens komen!”

• Hotel Alexandra Beoordelingsscore: 9,3

“Uitstekende accommodatie: slim ingedeeld appartement met balkon. Het hotel ligt zeer gunstig: aan het strand, met een zwembad in de tuin en op loopafstand van de haven waar de veerboot aanlegt. In het restaurant kunnen je lekker eten, maar wat het hotel echt bijzonder maakt is de eigenaresse. Werkelijk niets is haar teveel, ze doet haar uiterste best om het een ieder naar de zin te maken en dat alles met een vanzelfsprekende vriendelijkheid.”

• Koukounari Apartments Beoordelingsscore: 9,1

“Gezellige inrichting van zowel bad, bar en appartement. Fijn contact met personeel. Je voelt je welkom als gast.”

• Vasilaras Hotel Beoordelingsscore: 8,4

“De kamer was zeer ruim en proper. Het balkon was heel fijn, met een mooi uitzicht. De locatie is top, dichtbij de haven en restaurants, maar toch rustig. We werden ook vriendelijk onthaald.”

• Aktaion Beach Boutique Hotel & Spa Beoordelingsscore: 8,8

“Vriendelijk personeel, mooie kamers, heerlijk ontbijt.”

• Oasis Beach Hotel Beoordelingsscore: 9

“Goede ligging, direct aan het strand.”

• Oasis Beach Hotel Beoordelingsscore: 9

“In mijn optiek de beste locatie op dit eiland. Aanrader om een dag een bootje te huren, echt super om rond het eiland te varen en eilanden er omheen te bezoeken!”

• Koukounari Apartments Beoordelingsscore: 9,1

“Vriendelijke persoonlijk, gezellige sfeer.”

De 20 beste hotels in Skala