2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for De Ioniske Øer
  4. Hotelanmeldelser for Ýpsos
Grækenland Ýpsos Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Yannis Corfu Point fra anmeldelser: 8,9

"Smukke omgivelser, roligt, Go morgenmad, rene værelser, skønt poolområde."

• Ipsos Holidays Point fra anmeldelser: 7,8

"Rigtig godt wifi, pæne værelser, lækker morgenmad"

• Valentino Corfu Point fra anmeldelser: 9,5

"Rigtig god beliggenhed, stille, rent, skøn pool, fantastisk morgenmad med frisk frugt, youghurt, æg osv. Stedet drives af den sødeste familie! Vi kommer gerne igen!"

• Hotel Yannis Corfu Point fra anmeldelser: 8,9

"Utroligt søde værter, Og personalet var også flinke og imødekommende med masser af smil på læben. Flotte omgivelser - skøn grøn have med fantastisk udsigt til både havet og bjergene."

• Hotel Yannis Corfu Point fra anmeldelser: 8,9

"Det absolut skønneste sted med det sødeste personale som altid var hjælpsomme. Vi skulle afsted til lufthavnen kl. 6.30 og de havde sørget for sandwich, frugt & juice til os. Man kan tydeligt mærke, at det er et familiedrevet hotel. Dejligt roligt poolområde. Super fin morgenmads buffet. Fine værelser med aircondition og skøn terrasse med udsigt til bjerge og havet. Nemt med bus til Korfu by (køb billetterne i supermarkedet tæt på hotellet. Der er de billigst - 1,5 euro pr billet). Lige ned af vejen fra hotellet ligger hovedgaden med skønne spisesteder, butikker og rigtig dejlig strand. Vi skal 100 % tilbage til dette skønne sted. Jo før jo bedre."

• Valentino Corfu Point fra anmeldelser: 9,5

"Valentino-familien, huset, området, pool- og terrasseområdet, maden. Alt var bare så dejligt."

• La Maison Corfu - Adults Only Point fra anmeldelser: 9,4

"Charmerende"

• Hotel Yannis Corfu Point fra anmeldelser: 8,9

"Morgenmaden var fantastisk. Personalet var søde og venlige. Poolen var skøn og det lå tilbagetrukket fra vejen og larm men flot udsigt"

• Hotel Yannis Corfu Point fra anmeldelser: 8,9

"Hotel Yannis er virkelig et fint familieejet hotel med flot pool og omgivelser med masse af hyggelige liggepladser rundt om i haven, hvor der også var spil og en grøntsagshave. Rigtig hyggeligt hotel med sødt og hjælpsomt personale. Vores værelse var stort (familieværelse) med lille køleskab, der er rigtig rart at have til kolde drikkevarer i varmen og god altan. Morgenmadsbuffeten var stor og varieret med noget nyt på menuen hver dag. Vi skulle afsted kl. 4 om morgenen og hotellet smurte madpakker til os dagen inden. Beliggenheden var perfekt for os, tæt på stranden (stenstrand men sand kun en meter ude) og en gade med mange restauranter, barer og butikker. Men alligevel lidt væk, så man ikke blev generet af larm (dog med stejl bakke, der måske kan være et problem for gangbesværede), en låst port ind til hotellets område gav ekstra sikkerhed. Kun ca. 30 min med bus ind til Korfu by (køb billetterne i supermarkedet, så sparer du penge). Vi nød virkelig opholdet."

De 30 bedste hoteller i Ýpsos