2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Joniska öarna
  4. Hotellrecensioner Ypsos
Grekland Ypsos Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Costa Hotel Gästbetyg: 8,6

”Läget Personalen var super trevliga Städat och fint”

• Apollo studios Gästbetyg: 7,8

”Personalen var underbar, rum o poolen 👍👍”

• Hotel Yannis Corfu Gästbetyg: 8,9

”Väldigt fint läge med trevlig personal. Frukosten var smaklig med tillräckligt många olika alternativ. Fin utsikt från balkongen! Ett väldigt bra läge, nära till många olika ställen.”

• Onar Corfu Aparts & Studios Gästbetyg: 7,7

”Bra läge, fin vy och egen strand. Trevlig personal och ägaren var super trevlig och hjälpsam. Hotellet har egen bar som är ett nice ställe och hänga på, spelas musik länge så för den som vill ha helt tyst på natten be gärna om ett rum med vy mot bergen.”

• Valentino Corfu Gästbetyg: 9,5

”Det personliga bemötandet, känns välstädat och välskött.”

• Dominoes Corfu Gästbetyg: 9

”Riktigt trevligt hotell med rymliga rum, supergod mat (rejäl frukost, trevlig middagsmeny), städning varje dag, fina pooler med stolar och parasoller. Smidigt att kunna parkera på området. Bra läge med gångavstånd till Ypsos strand (ca 10 min) och ca 20 min till Korfuststad med bil.”

• BELLA De LUX APTS Gästbetyg: 9,1

”super fräscht och rent, hade alla köksredskap och annat man behöver. Super mysigt att poolen var öppen 24/7, det var rätt lugnt vid poolen. Super härlig och glad personal! Nära till busstation, mini market, stranden och klubbarna.”

• ”Fräscha och nya lägenheter nära stranden med möjligheten att använda sig av barpoolen. Underbar service och gästvänlighet från värdarna. Vi kommer definitivt att återvända oss till Wildrose Apartments 🌟🌟🌟”

• ”Vi var de första gästerna som vistades i Windeose Apartments. Lägenheten var bekväm, stranden var precis över vägen samt smidigt förbindelse till Corfu staden. Ägaren var alltid plats och var trevlig och hjälpsam. Allt var perfekt och vi kommer definitivt att återvända!”

De 30 bästa hotellen i Ypsos