2. Hotellrecensioner GRE
  3. Recensioner för semesterboenden i Makedonien
  4. Recensioner för semesterboenden i Nea Vrasna
Grekland Nea Vrasna Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Sea Pearl Luxury Apartments Gästbetyg: 9,3

”Trevlig personal, välstädat och fint poolområde. promenadavstånd till strand och restauranger.”

• Pfaffenhofen Gästbetyg: 8,1

”Bra och nära till turisternas vattenhål, dvs stranden. Många matställen inom räckhåll. Bra fungerande luftkonditionering. Fick möjligheten att ställa våra hojar inom "skyddat" område nedför vårt rum på 2:a våning.”

• ”Värdinnorna var underbara och bara det ger 10/10! Fantastiskt bemötande och jättebra frukost. Rent rum, internet, Netflix, stort badrum, utrustat kök och mycket mer. Xenias service är 10/10. Det finns INGET att klaga på och jag rekommenderar barnfamiljer som är villiga att köra runt lite att boka detta hotell. Vi körde runt till olika badplatser med barnen fast det finns en badplats bara 100 meter ner. Vi åkte också till en gyrosrestursng en bit bort. Fråga värdinnan om resturangtips innan ni går ut och äter.”

• Ammos Luxury Apartments Gästbetyg: 9,8

”Modernt, bra läge , fin frukost”

• Vangelis Gästbetyg: 8,4

”Mycket trevlig och hjälpsam värd. Bra läge nära strand men också "mitt i byn"”

• Villa Alexandra Sun Gästbetyg: 7,6

”Fruktansvärt. Stinkade av avloppsvatten, ingen avskildhet på balkongen, rummet för litet för fyra☹☹☹”

• Alkion Boutique Living Gästbetyg: 9,6

”5 stars”