2. Hotellrecensioner CRO
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Karlovac
  4. Recensioner för B&B och värdshus i Grabovac
Kroatien Grabovac Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Guesthouse Sara Gästbetyg: 9

”Bra läge vid huvudvägen, vänlig personal, bra sängar, nära till restauranger”

• House Matijević Šimić Gästbetyg: 9,5

”Väldigt bra lägenhet, in i naturen och nära till nationalparken & nära resturan & butiker Hela familjen är super trevliga & snälla. De hjälpte oss med bilen när vi hade glömt bilnycklar in i bilen. Tack Daniela!”

• Plitvice Palace Gästbetyg: 8,2

”Trevligt poolområde och god mat i restaurangen”

• Zrinka House Gästbetyg: 10

”Allt var helt fantastiskt. Vi blev otroligt trevligt bemötta då vi genast blev bjudna på något att dricka samt fick hjälp med att bära väskorna till rummen. När vi kom in i rummen häpnade vi över hur fina de var. Som hämtade ur en inredningstidning. Frukosten var också över förväntan. Inget som saknades. Dessutom fick vi plocka med oss vad vi ville från frukosten att ha med som matsäck. Helt klart det bästa och trevligaste hotell jag bott på hittills. Rekommenderas starkt.”

• House Tina Gästbetyg: 9,3

”Bra läge, en bit från den stora vägen vilket var kanon. ca 10 minuter från Entré 1 till Plitvice sjöarna som vi skulle besöka. Trevlig personal och relativt billigt boende. Bra med egen parkering.”

• Guesthouse Sara Gästbetyg: 9

”Det var rent, personalen var trevlig och extra + för poolen. Läget var bra och nära Plitvička jezera.”

De 15 bästa B&B-boendena och värdshusen i Grabovac

baserat på 12 481 recensioner av B&B-boenden och värdshus på Booking.com