2. Hotelanmeldelser for Kroatien
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Split-Dalmatia County
  4. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Vrboska
Kroatien Vrboska Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Villa Welcome Point fra anmeldelser: 9

"Ville Welcome ligger rigtig godt i forhold til den lille hyggelige by og de smukke sten strande. Personalet var venlige og hjælpsomme :-)"

• Vila Familia Hvar Point fra anmeldelser: 9,1

"Helt fantastisk lille by på Hvar. Så glad for at vi valgte Vila Familia Hvar. Værterne var så søde og opmærksomme og vi fik mange gode anbefalinger til gode spisesteder på øen. Kan anbefale en tur ned til bageren i Basins lige ved siden af, det var en utrolig hyggelig lille by. Vi ville ønske vi kunne blive der længere :)"

• Villa Welcome Point fra anmeldelser: 9

"vores værelser var en god størrelse, sengene var behagelige -lidt til den bløde side. Der var Air-con, hvilket var dejligt, da det var 35 grader. Der var balkon og en dejlig fælles terrasse, hvor vi spiste vores morgenmad. Fælleskøkkenet var fint, rent og havde det vi havde brug for. Det lå få minutters gang var den lille bymidte, hvor der var hyggelige restauranter og to dagligvarer butikker. Der var to muligheder for badning - de lå mellem 15-20 minutters gang derfra. værten var meget flink og gave gode råd til oplevelser med mere."

• Guest House Roza Point fra anmeldelser: 8,8

"Sød og snaksalig vært som taler ok tysk og en smule engelske. Du må bruge deres køkken."

• "Meget venligt og hjælpsomt værtspar. Hotellet ligger med en fantastisk udsigt til vandet og byen. Meget lækker og velsmagende mad i hotellets restauranten."

De 5 bedste B&B-steder og kroer i Vrboska

baseret på 658 anmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com