2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Zadar
  4. Hotelbeoordelingen Petrcane
Kroatië Petrcane Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Pinija Beoordelingsscore: 8,5

“Toen we aankwamen kregen we een upgrade naar een appartement met twee balkons en een fantastisch uitzicht. Heel groot en ruim. Ligt aan het strand. Vanuit het hotel zo de zee in. Alles heel ruim opgezet met bomen voor schaduw en ruim voldoende strandbedden. Wij hadden half pension. Heel erg goed en gevarieerd eten. Bijv. gegrilde zeebaars. Heerlijk. Ook het ontbijt is fantastisch.”

• Hotel Pinija Beoordelingsscore: 8,5

“Vriendelijk onthaal,mooie grote kamer ,lekker avondmaal goed onbijt en parking Zou er zo terug gaan”

• “Zeer net, schoon appartement met goed bed, nette badkamer, wasmachine, uitgebreide faciliteiten in de keuken. Prima lokatie met uitgebreide winkel, ruime gratis gym en prachtig zeembad met uitzicht op zee. + gym + goed bed + uitgebreide keuken + zwembad”

• Hotel Pinija Beoordelingsscore: 8,5

“Prachtig gelegen, lekker ontbijt, dagelijks gevarieerde keuken, vriendelijk personeel, en we hadden 'zon', wat moet een mens nog meer hebben...., de uitstappen die we gedaan hebben zijn super georganiseerd. (Plitvice - Kornati eilanden)”

• Apartment Sanja Beoordelingsscore: 9,9

“De ligging direct aan het water, de zeer hartelijke gastvrouw, ruim en smaakvol ingericht. Voldoende handdoeken, horren en rolluiken in alle ramen, airco, volledige keuken.”

• Apartments Parać Beoordelingsscore: 9,2

“De rust en het kleine dorpje”

• Falkensteiner Residences Senia Beoordelingsscore: 8,9

“mooi complex ,fijn zwembad en het strand op loopafstand.”

• Hotel Pinija Beoordelingsscore: 8,5

“Medewerksters erg vriendelijk. Parkeren onder de pijnbomen voor de deur. Prima WiFi. Mooie schone kamer en badkamer. Ontbijtbuffet uitstekend. Dinerbuffet ook erg groot, maar voor prijs (€ 25,-) gemiddeld. Ondanks (te) veel gasten tijdens buffetten weet men het wel allemaal goed te regelen. Mooi gelegen met fraai buitenzwembad.”

• Hotel Pinija Beoordelingsscore: 8,5

“Alles was perfect kon niet beter Mooie plek mooie kamer Komen er zeker nog een keer terug”

• Apartments Marina Beoordelingsscore: 9,4

“Heel vriendelijk, behulpzaam en attent personeel! Fijne locatie en goede prijs-kwaliteit verhouding. Het klopte gewoon allemaal met wat we obv Booking.com hadden verwacht.”

De 30 beste hotels in Petrcane