2. Hotelanmeldelser for Kroatien
Kroatien Slunj Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Holiday House Rastoke Pod Lipom Point fra anmeldelser: 9,6

"Fantastic"

• Apartman Višnja Point fra anmeldelser: 9,5

"God beliggenhed centralt i byen tæt ved indkøb og kun 10 min. gang fra Rastoke og bademulighederne i floden."

• Apartment Žalac Point fra anmeldelser: 9,6

"Vi blev mødt af stor gæstfrihed. Værten Tomo kom med to kolde øl ved ankomst og Mama Maria bagte kage til os dagen efter. Rigtig skønne mennesker og vi følte os i trygge hænder under hele opholdet. Ved afrejse havde Mama Maria lavet en lavendelpose til os med broderi. Beliggenheden var god med udsigt over byen og i gåafstand til restauranter og en flod, hvor man kunne bade. Kan varmt anbefales!"

• Studio Apartman Pavletic Point fra anmeldelser: 9,5

"Hyggelig lejlighed med udsigt over byen. Pæn og ren. Veludstyret køkken. Tæt på indkøb. God placering."

• Apartman Helena Point fra anmeldelser: 9,7

"Det var virkelig rart at få en kurv brød! Det var vi meget glade for. Og så havde I en dejlig imødekommende energi 😁"

• Apartments Lucija Point fra anmeldelser: 8,6

"God beliggenhed - lige ved Slunj og Rastoke(som vi opdagede også er en seværdighed i sig selv, med en hyggelig by og smuk natur ved floden) Perfekt lokation hvis man skal se Plitvicka søerne. 25 minutters køretur derfra. Lejligheden er fin til prisen! vi sov dejligt i sengene og poolområdet er fantastisk og da vi kom sent tilbage tændte de lysene i poolen for os så vi kunne aftenbade. Det var skønt. Fedt sted for fodboldfans med logo i poolen og i lejligheden."

• House Narta - Rastoke Point fra anmeldelser: 9,4

"I nærheden af det hele. Dejlig have med friske blåbær og andet frugt og grønt. Slunj, dens floder var og ikke mindst mennesker var en oplevelse i top klasse, et sted hvor man kan slappe af."

• Apartment Amor-deluxe Point fra anmeldelser: 9,9

"Lejligheden var i top stand. Værten var tilstede på det aftalte fremmøde tidspunkt. Der var frisk frugt og et fyldt køleskab med drikkevarer til fri afbenyttelse. Utrolig flink og hjælpsom vært. Beliggenhed i forhold til centrum og seværdigheder helt i top. eneste lille ulempe var en smule støj fra lastbiler når man befandt sig på balkonen. Denne støj var dog helt væk ved lukkede døre og vinduer pga. støjdæmpende vinduer. Top kvalitet på hele lejligheden."

• Apartman Medved Point fra anmeldelser: 9,9

"Virkelig de sødeste mennesker. Vi nød vores ophold i rolige omgivelser"

De 30 bedste hoteller i Slunj