2. Hotelanmeldelser for Kroatien
  3. Hotelanmeldelser for Dubrovnik-Neretva Statsamt
  4. Hotelanmeldelser for Zaton
Kroatien Zaton Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Villa Seraphina Point fra anmeldelser: 10

"Et veludstyret og velfungerende hus i enestående smukke omgivelser. Umådelig hjælpsom vært."

• Villa Kukuljica Point fra anmeldelser: 8,7

"Vores favoritsted i Zaton Mali. Er kommet der mindst 20 gange igennem de sidste 20 år"

• Apartments and Rooms Villa Mir Point fra anmeldelser: 8,8

"Værten var meget venlig og serverede kaffe hver morgen. Dejlig stemning på stedet."

• Villa Kukuljica Point fra anmeldelser: 8,7

"Udsigten"

• Apartments Boris Point fra anmeldelser: 9,3

"Apartments Boris er en lille perle udenfor byen. Der ligger den smukkeste strand blot 20 meter fra lejligheden. Personalet var virkelig søde og de to nærtliggende restauranter var drevet af lokale. Ikke en finger at sætte på det. Man må virkelig sige, at man får noget for pengene her. En varm anbefaling herfra."

• Bjelopera Rooms Point fra anmeldelser: 7,8

"Umiddelbart virkede prisen attraktiv."

• Apartments Boris Point fra anmeldelser: 9,3

"Vi følte os meget velkomme af vores vært Borris. Som tog godt imod os. Lejligheden ligge om af en populær strand med mange gode aktiviteter. Vi lejde en båd hele dagen og besøgte 3 ø’er"

• Villa Mare & Filip Point fra anmeldelser: 9,4

"varm og meget imødekommende familie, hvor vi følte os velkommen fra dag 1. Der var masser af info på vores forespørgsel, og vi blev sltid varmt modtaget. Kan klart anbefale Villa Mare og Filip."

• Apartment Zaton Point fra anmeldelser: 9,4

"har alt hvad man bruge for ."

• Villa Mare & Filip Point fra anmeldelser: 9,4

"Beliggenheden var helt i top vandet 3-4 meter fra boligen restaurant 20 meter derfra og 2 butikker og bus indenfor 200 meter. hjælpsomheden var i særklasse, kan varmt anbefales. gode senge og badeværelser + aircon virkede upåklageligt."

De 30 bedste hoteller i Zaton