2. Hotelbeoordelingen Kroatië

Gebaseerd op 3 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 16 augustus 2021

1 overnachting
    • Comfort Appartement met 2 Slaapkamers, Balkon en Uitzicht op Zee

2 slaapkamers en balkon. Parkeergelegenheid voor de auto. Midden in centrum om de hoek supermarkt en eetgelegenheden. Net appartement met alle voorzieningen. Erg lawaaierig. Midden in centrum dat was natuurlijk bekend bij het boeken. Dus als je van rust houdt niet aan te raden maar als je van uitgaan houdt en drukte is dit een uitstekende locatie. Café / bar welke staat op de foto bij de accommodatie Is er niet, het staat leeg. Buren in appartement hadden hard de muziek aan. Hou er rekening mee dat s’nachts uitgaande mensen terug komen die luidruchtig kunnen zijn. Als je zachte handdoeken gewend bent moet je het hier doen met handdoeken die aanvoelen als schuurpapier. Bij aankomst stonden ramen open . Iets wat vreemd als er een airco aanwezig is. Airco werkte niet , bleek bij het aanzetten. Er waren ook geen rolluiken dus koel was het niet in het appartement. Medewerkster schoof het af op de batterij van de afstandsbediening die dan waarschijnlijk op was en in de beveiliging modus stond. Hiervan berichten ze ons later. Schuifdeur naar balkon functioneerde niet goed. Hier hebben we een melding van gemaakt. Medewerkster was in appartement geweest zonder onze toestemming, natuurlijk was dat goed bedoeld. Maar voelde niet zo fijn aan als iemand je appartement betreedt zonder te melden van te voren. Er zou de volgende dag naar gekeken worden . Mrr goed daar heb je niet veel aan als je mrr 1 nachtje verblijft. De volgende ochtend om 10.00 tijd van checkout sprak de medewerkster ons aan op de parkeerplaats. Ze wilde graag nog een kopie van ons legitimatie bewijs dat had ze nodig voor….Ze maakte hiervan een foto met haar telefoon. Dit voelde niet erg prettig. Later ontvingen we whatsapp berichtje met verontschuldigen voor de airconditioning. Volgende x als we kwamen krijgen we korting… Accommodatie is mooi maar was het gewoon net niet voor ons als gezin. Als jong stel of met vrienden prima mits de airconditioning werkt 🥵

• Beoordeeld op: 18 september 2021

• Studio Appartement met Balkon en Uitzicht op Zee