2. Hotelbeoordelingen Kroatië
Pag (eiland) Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Aparthotel Joel Beoordelingsscore: 10

“Top hotel”

• Pansion Comfort Lepar Novalja Beoordelingsscore: 10

“Super vriendelijke receptioniste. Naast dit was de kamer volledig in orde, net zoals het ontbijt.”

• Hotel Plaza Beoordelingsscore: 10

“Uitstekend ontbijt. Prachtig zwembad en leuke plek aan het strand. Het hele team personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Het eten is ook lekker en aan een goede prijs.”

• Bed&Breakfast Novalis Beoordelingsscore: 3

“Mooi hotel, dichtbij de haven en de zee. Vriendelijk personeel. Goed bed. Mooi dakterras.”

• Hotel Plaza Beoordelingsscore: 9

“Mooie locatie en lekker zwembad met top uitzicht.”

• Family Hotel Pagus - All Inclusive Beoordelingsscore: 10

“Het ontbijtbuffet was bijzonder uitgebreid en zeer verfijnd. Diverse verschillende verse verfijnde producten voor ieders wens en keuze aan smaken. De locatie is ook uniek met een wondermooi uitzicht over het unieke maanlandschap, een geschenk van moeder natuur. Bij dit hotel waar men zich onmiddellijk thuis voelt is er mooi strand op een paar stappen van het terras van het hotel en tevens is de zone met zwembad en wellness ook goed bereikbaar.”

• Bed&Breakfast Novalis Beoordelingsscore: 2

“Keuze uit 2 verschillende kussens. Raam in de douche. Warme douche. Wel veel verschillende soorten broodjes bij het ontbijt aanwezig. Croissantjes. Wel fijn dat parkeerplaats bij zit.”

• Bed&Breakfast Novalis Beoordelingsscore: 10

“Alles top, de ligging is echt ideaal. Het personeel is er super vriendelijk en behulpzaam. Hele nette kamer. Het ontbijt is heel uitgebreid en is op de bovenste verdieping met een fantastisch uitzicht op de zee, echt geweldig. De vrouw aan de receptie en degene die het ontbijt verzorgt verdienen een dikke pluim. Ik kom er zeker terug.”

• Apartments Anica Beber Beoordelingsscore: 1

“heel veel geluid in de appartement door de buren vervolgens worden wij beschuldigd dat wij geluid hebben gemaakt wanneer wij pas weg waren gereden naar de volgende accomodaties. Ik kom hier nooit meer”

• Hotel Olea Beoordelingsscore: 9

“Modern hotel met ruime en schone kamers. Er was genoeg ruimte in de kamer om koffers op te bergen. Erg Vriendelijk personeel (receptie, bar, keuken, house keeping) Early check in (met gratis upgrade) was geen enkel probleem en bij check out kreeg ik nog gratis fles water mee voor onderweg Ruime badkamer met fijne walk-in shower. Waterdruk had van mij iets harder gemogen maar was ok Veel Duitse zenders op (smart)tv - iets meer internationaler/ engelstalige zenders had gemogen Heerlijk ontbijt met heel veel keus. Scrambled eggs of (gevulde) Omelet naar keuze werd op bestelling gemaakt. Uitzicht vanuit t restaurant op de indrukwekkende bergen Ruim opgezet indoor zwembad bubbelbad en wellness ruimte met relax stoelen/ligbedden (en stopcontacten) Mooi uitzicht op de zee verderweg vanaf balkon en op t buitenzwembad en de Olea villaas die ook te huur zijn Op loopafstand van het centrum met boulevard aan t strand (met leuke restaurants) Ruime parkeerplaats met ook een oplaadpaal voor EV's”

De 20 beste hotels in: Pag (eiland)