2. Opinions d'hotels de Croàcia

8,1

• WiFi gratuïta

7,7

Opinions 100% autèntiques

Clients reals. Estades reals. Opinions reals.

Més info- obre un quadre de diàleg
Deixa un comentari

Llistat 1 - 3

• Escrit el 23 d'oct. del 2023

1,0
    "Ja ho he dit tot. Ja ho he dit tot."
    • Família amb nens petits
    • 1 Llit en Dormitori Mixt de 4 Llits
    • Estada de 3 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Un mini fogonet sense campana extractora ni res de res. Un fogonet que no és ni cuina ni res. Un sol WC per a 6 dones. Unes dutxes plenes de fongs. Dues dutxes en les que s'ha de fer cua.perque una no funciona bé. A l.entrar et demanen el DNI i pagues, sobretot en efectiu, i el primer que em van dir es que no es podia cuinar a partir de les 22h per no molesta a la resta d'hostes. Total que no vaig sopar ja que passava de l.hora quan em tocava torn.. Però el més bèstia de tot és que quan era al llit intentant dormir amb la panxa necessitada d.aliment, la gent va seguir la festa a la minicuina menjador fins la 1 de la matinada....o més. Ningú no els va cridar l'atenció. L.endemà vaig demanar que volia marxar i si em retornaríen els diners de les 2 nits que no hi seria, .ja que no era normal tota aquella situació.. Després d.una hora esperant, el sr que gestiona el hostel em va dir que ok, q ja li havien donat permís per retornar-me els diners., Evidentment en efectiu , i sense factura ni res de res.. i res tu, vaig marxar tan feliç i tot tan correcte. Bye bye. El que no m.esperava és que 2 dies després , quan ja sóc tocant a Zadar, encara em demanin que torni al hostel a retornar els diners , en efaectiu,, evidentment, dels 2 dies que no hi vaig ser, ja que ara insisteix en que es va equivocar i que sóc una lladre que he marxat sense pagar. M'insulten i tot en els missarges. Sort que estan tots guardats a Booking.. Molt fort tot plegat. Que torni?? Els dic que no passa res, que quan arribi a Barcelona gestionaré amb booking el malentès, i em continuen enviant missatges amenaçadors que no arribo a entendre ( sort que ho tinc tot guardat). M.estan amargant les vacances aquesta gent. .

RES

• Persona que viatja sola
    • 1 Llit en Dormitori Mixt de 4 Llits
    • Estada de 2 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

El client no ha fet cap comentari

S'hi va allotjar el juliol del 2023

Llistat 1 - 3

T'igualem el preu
T'igualem el preu
Els millors preus • Sense càrrecs de gestió • Ho has trobat més barat? Et tornem la diferència!