2. Hotelbeoordelingen Kroatië

#70 van de 124 hotels in Seget Vranjica

7,5

• Beoordeeld op: 19 mei 2024

• Bungalow met 2 Slaapkamers

Het park biedt een grote, nette familiecamping met alle faciliteiten die je maar kunt wensen. De accommodaties zijn goed onderhouden, en er is veel te doen voor zowel kinderen als volwassenen. Een klein minpuntje is echter dat je 's avonds niet te voet naar een stadje kunt gaan. Voor een avondje uit of een bezoek aan een lokaal restaurant ben je altijd afhankelijk van de auto. Desondanks biedt Amadria Park Trogir een uitstekende vakantie-ervaring met een breed scala aan voorzieningen, waardoor het een ideale bestemming is voor gezinnen die op zoek zijn naar comfort en gemak.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2023

Super mooie locatie direct aan zee. Chalet was van alle gemakken voorzien, schoon en fijn bed. Ook verder op de camping
    • Studio met Terras

Als we dan wat benoemen is dat je aan het strand extra moeten betalen voor de ligbedjes. Zelf vinden we dat dit bij de camping hoort net zoals het zwembad. Komt minder gastvrij over.

• Beoordeeld op: 19 september 2023

• Studio met Terras

Mooie camping, op een goede locatie.

• Beoordeeld op: 16 september 2023

• Bungalow met 3 Slaapkamers

Alles op de camping was erg prijzig. Een bolletje ijs voor €3.

Het ligt op een fijne locatie, je kunt veel stadjes bezoeken rondom de omgeving.

• Beoordeeld op: 1 september 2023

Prettig verblijf in een goed verzorgd mobile home
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

De prijzen op de camping zijn aan de hoge kant, maar alles in deze regio is tijdens de zomer duurder. Paar kleine herstel werkzaamheden zou de mobile home perfect maken, denk aan bijvoorbeeld aan een loslatende front van een badkamer kast. Een tv met ingebouwde Chromecast of stream optie zou het helemaal perfect maken.

De Salve Croatia mobile homes staan op een fijne en rustige plek op de camping, centraal gelegen van het park en nabij de supermarkt. De mobile home is goed uitgerust. Airco werkt goed. De mobile home was redelijk netjes en schoon. Host Jelena was vriendelijk en behulpzaam. Halverwege ons verblijf nieuwe schone handdoeken en bedlinnen ontvangen.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

6 dagen genoten
    • Studio met Terras

In het huisje miste we een aantal kleine dingen. Theedoeken, geen toilet papier.. Handdoeken werden niet verschoond. Voor deze prijs mag dit om zijn minst.

De prachtige omgeving ligging van het park. Het park is netjes aangelegd en onderhouden,maar daar is de prijs ook naar.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Ruim voldoende
    • Bungalow met 2 Slaapkamers

Keukengerei in het huisje was niet compleet: Geen keukendoekjes, theedoek, deksels vd pannen ontbraken, geen onderzetters, plastic roergerei en we hadden 2 minikoekenpannetjes waar we niet voor 5 personen mee konden koken. De veranda was oud en zorgde voor splinters. De

De locatie van de camping en de voorzieningen vd camping. Het huisje had 2 badkamers. Goede airco.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

• Bungalow met 3 Slaapkamers

Parkeren op parkeerplaats te weinig plaats. Gelukkig is niet mogelijk gedaan toen we bij de supermarkt geparkeerd hebben

Mooie ligging camping

• Beoordeeld op: 16 juni 2023

Prima voor kort verblijf om omgeving te verkennen.
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

1 kussensloop was niet vervangen / niet schoon: zaten haren op en een doodgeslagen mug die vol met bloed zat. Op de wanden en plafonds allemaal doodgeslagen muggen. Bank zat onder de vieze vlekken. Koekenpannen waren erg beschadigd: Teflon (giftig!!) liet overal los. De aanvullende service is duur betaald: bv €10,- voor 1x gebruik wasmachine. €15,- voor opblaas stormbaan op zee. Alles staat heel dicht op elkaar.

De prijs. €60,- per nacht!voor een bungalow. Het park (om de huisjes) is keurig onderhouden. huisjes zie er van buiten ook netjes uit. er is heel veel schaduw van bomen. Park ligt aan zee. Bedden lagen lekker. Er zat airco in het huisje. Personeel is top en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 juni 2023

Super
    • Studio met Terras

Het park is verdeelt onder verschillende eigenaren dus als je een probleem hebt moet je langs vier mensen, dit was daarna snel opgelost

Helemaal top om met je hond heen te gaan. Een honden strand en een buiten douche voor hem!

• Beoordeeld op: 30 april 2023

Verblijf in april
    • Bungalow met 2 Slaapkamers

Behoorlijke klim naar boven naar de chalet en de prijzen op het terras zijn hoog.

Prachtig park, mooi aangelegd. Oogt erg luxe. We hebben ons goed vermaakt.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2022

Ander huisje, prima verblijf, slecht bed
    • Studio met Terras

Het huisje wat we gehuurd hadden was niet beschikbaar daarom kregen we een upgrade. We kregen ipv de studio met terras wat we gereserveerd hadden nu de bungalow met 2 slaapkamers. Wat opzich fijn was want daardoor hadden we een extra kamer waar we de koffers kwijt konden en een extra badkamer. Echter was het bed in deze accomodatie echt niet fijn. Je voelde elke keer als de ander zich omdraaide het hele bed bewegen. Kwam denk ik omdat het bed niet meer was als een stalen frame.

Top locatie als je naar Trogir, Split, Zadar, de Plitvice en Krka wil. Alles is niet meer dan 2u rijden van je vandaan. Personeel op de camping is onwijs aardig en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Zwembad is fijn wel wat aan de koude kant. Er is een strandje en een speeltuin speciaal voor honden nog nooit eerder zo gezien op een camping heeeel leuk bedacht!

• Beoordeeld op: 26 september 2022

ik kom terug maar dan met de camper
    • Studio met Terras

de properheid in het huisje kon veel beter

de locatie aan het water is prachtig. de camping op zich is een dikke 10/10. vriendelijk personeel ook

• Beoordeeld op: 22 september 2022

geweldig

2x per week schone handdoeken

goede bedden, vaatwasser, goede douche

• Beoordeeld op: 24 augustus 2022

Mooie camping met goede ligging
    • Studio met Terras

Douchekop kwam maar zeer weinig water uit en temperatuur was niet te regelen. Ook was bij het boeken aangegeven dat er bij de accommodatie geparkeerd kon worden maar we moesten onze auto op de parkeerplaats aan de andere kant van het park zetten.

Mooie camping waar genoeg te doen is. Nette huisjes.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2022

Genoeg te beleven
    • Bungalow met 2 Slaapkamers

Uitzicht vanuit huisje, veel te weinig glazen borden en bestek (keukengerei)

Locatie en faciliteiten van de camping. Echt helemaal top! Ook erg goed restaurant!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

• Studio met Terras

Lag helemaal boven op de terras camping. Om naar het dorp te gaan moest eerst helemaal omlaag en dan weer helemaal omhoog. Terwijl we eigenlijk lagen op een weg die het dorp inloopt maar een afgesloten hek er tussen. Prijzen op de camping hoog t.o.v normale prijzen. Bv 0.5l bier 38 kuna t.o.v 27 kuna gemiddeld waar je ging buiten de camping.

Het mobile home was prima voor 2 personen. Alles was aanwezig. Heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

Prima camping, supermarkt extreem duur, advies brood in het dorp te halen bij de bakker.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers

bedden zijn slecht, koekenpannen te klein voor een gezin. Van alles 1 per persoon, 1 bord 1 mes enz.

veranda en mooie grote camping

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

• Met huisdier
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

Waterdruk en warm water tijden douchen en de heuvels/ trappen in het park

Rustige omgeving ondanks dat er heel veel jongelui en honden op het patk zaten

• Beoordeeld op: 26 juli 2022

Leuke camping, alle faciliteiten aanwezig! Zwembad was mooi, uitzicht prachtig. Supermarkt had ales
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

De afstand naar het huisje

De locatie en omgeving

• Beoordeeld op: 23 juli 2022

Heerlijk verblijf op een prachtige camping
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

het was heel druk bij het zwembad. je moest 30 kn betalen voor een ligbed. eerst vonden we dat wat overdreven, het had echter wel het gevolg dat er niet zomaar handdoekjes werden neergelegd.

heel mooi opgezette camping. prachtige kampeerplaatsen en ook de huuraccomodaties liggen mooi

• Beoordeeld op: 26 augustus 2023

Binnen prima, buiten kan beter
    • Studio met Terras

Het buitenmeubilair; niet comfortabel.

Airco, rustige ligging, goede prijs

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

Teleurstellend
    • Studio met Terras

Het huisje was bied en het loop afstand van alles maar het huisje was eigenlijk niet te doen. Zaten in huisje 218ber weg van alles waren kapot als we naar het strand moesten lopen

Duur

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Teleurstellende ervaring op een geweldige camping
    • Bungalow met 3 Slaapkamers

We sliepen in huisje 244 op een doorgezakt (gebroken planken) bed en 4 van de 6 bedden leken bevolkt door prikkende beestjes. Na 3 dagen bleek dat het geen beestjes waren, maar een soort dennennaald-achtige vulling die uit de matrassen stak. We hebben een klacht in gediend, maar die werd door de leidinggevende van ons aanspreekpunt niet serieus genomen. We kregen het advies de matras om te draaien en te hopen dat het dan niet prikte. Aan het geknakte bed is helemaal niets gedaan. Op mijn antwoord dat ik dit antwoord niet oké vind, kreeg ik helemaal geen reactie meer. Gemiste kans, want de camping op wiens succes Salve wil meeliften zou een hoop klachten wel kunnen sussen. Voor 160-185 euro per nacht verwacht je toch op zijn minst een degelijk bed....

De camping waarop Salve zijn mobile homes heeft is fantastisch! Amadriapark is echt een aanrader. De locatie van onze caravan was met de hond ook perfect.