2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Hotelbeoordelingen Kroatië
Regio Split Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• HVAR PLACESHOTEL by Valamar Beoordelingsscore: 8

“Hele mooie buiten faciliteiten en veel mogelijkheden voor ontspanning. Goed concept waar je in plaats van halfpension 25,00 Euro per dag kunt besteden aan wat je wilt. Op een hele mooie locatie op loopafstand van het hele mooie dorpje Stari Grad. Makkelijk te bereiken met de Ferry. De plek is echt uniek.”

• En Route Hostel Beoordelingsscore: 8

“Keuken en hygiëne, gordijnen bij bed. Onhandig als je boven slaapt.”

• “Het park biedt een grote, nette familiecamping met alle faciliteiten die je maar kunt wensen. De accommodaties zijn goed onderhouden, en er is veel te doen voor zowel kinderen als volwassenen. Een klein minpuntje is echter dat je 's avonds niet te voet naar een stadje kunt gaan. Voor een avondje uit of een bezoek aan een lokaal restaurant ben je altijd afhankelijk van de auto. Desondanks biedt Amadria Park Trogir een uitstekende vakantie-ervaring met een breed scala aan voorzieningen, waardoor het een ideale bestemming is voor gezinnen die op zoek zijn naar comfort en gemak.”

• Boutique Hotel Ani - Adults Only Beoordelingsscore: 9

“Het zeer vriendelijke en behulpzame personeel, de mooi kamers en het uitgebreide ontbijt en heerlijke zwembad”

• Hotel Saint Hildegard Beoordelingsscore: 10

“Ze waren echt heel vriendelijk heel goed Engels, hielpen je heel goed !!!”

• “Locatie”

• Hostel Split Backpackers Beoordelingsscore: 10

“Heel vriendelijke personeel, zeer behulpzaam! Ook zeer proper! Goei bedden. De dames doen echt wel hun uiterste best!”

• Hotel Eden Beoordelingsscore: 10

“De sfeer die het uitstraalt was heel relaxed en zeer vriendelijk personeel”

• Apartment N&B Split Beoordelingsscore: 9

“Mooi appartement met ruim balkon, modern en zeer compleet, op loopafstand van Mall of Split (food court) en nabij uitvalswegen. De vriendelijke host reageert vlot op berichten en is zeer behulpzaam. De sleuteloverdracht was echter een uur later dan vooraf besproken; voor ons niet heel erg en gedurende dat uur was er goede communicatie, maar wel jammer, ondanks begrip voor de situatie. Andere kleine puntjes: we deelden onze parkeerplek in de garage met de motor van buurman en de boiler geeft al vrij snel geen warm water (maar warmt binnen een uur wel weer op). De kleine puntjes zijn echt klein; wij vinden de accommodatie een echte aanrader!”

• Hotel Rosina Beoordelingsscore: 10

“We kregen een gratis upgrade naar een seaview kamer! Dat is zeker de moeite waard om te nemen. Super grote kamer. Prachtig balkon en uitzicht. Ontbijt was heerlijk. Hotel op paar straten van strand af.”

De 30 beste hotels in: Regio Split