2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Hotelbeoordelingen Kroatië
Regio Split Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Luxury Villa Karla Beoordelingsscore: 10

“Zalig fris zwembad,goeie ligbanken. Zeer vriendelijk personeel”

• “Prachtige moderne kamer met alle faciliteiten. Hygiëne top. Locatie top, ontbijt top, ondanks dat we even moesten wandelen hiervoor.”

• Bed & Atmosphere Rooms Beoordelingsscore: 8

“De kamer was zeer smaakvol en met veel comfort ingericht.”

• Rooms and Apartments Porat Beoordelingsscore: 10

“Ik voelde me heel erg welkom! De eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam, ik voelde me als of thuis was! Studio was comfortabel met mooi uitzicht op de zee, heel schoon en netjes. Het strand was lekker dichtbij, bushalte was 4 min lopen van Porat.”

• Apartments Villa Ravlić Beoordelingsscore: 10

“Locatie was perfect,behulpzaam eigenaar.We hadden alles wat nodig.Ruime comfortabele appartement met alles erin, rustige omgeving en mooi weer.”

• Central Jardin Guest House Split Beoordelingsscore: 8

“De locatie van dit verblijf is perfect: letterlijk op een steenworp afstand van het oude centrum. Het inchecken ging probleemloos met de toegestuurde codes evenals het gratis parkeren voor de deur, want dat geluk hadden wij in dit doodlopende straatje. Verder sliep het bed heerlijk, werkte de WiFi supergoed en was er een fijne douche.”

• Rooms & Studio Stipcic Beoordelingsscore: 9

“De ligging, het gebouw zelf met terrasjes op elk niveau en heel veel planten”

• Villa Riva Beoordelingsscore: 10

“Erg schoon prachtig uitzicht en de vrouw die je de sleutel geeft hele aardige vriendelijke vrouw die alles goed uitlegt Top! Top! Top!”

• Villa Teuta Beoordelingsscore: 9

“Sfeervolle kamer, behulpzaam personeel, goed bed, ontbijt ok, Ligging midden in stadje. Je kunt er s avonds ook goed eten. Goede parkeeroplossing.”

• Coloured rooms Beoordelingsscore: 9

“De zeer schone en modern ingerichte kamer. Alles voor handen zoals koffie en thee faciliteiten. Een goed werkende koelkast. Mooie ruime badkamer en de uitermate vriendelijke ontvangst.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Regio Split

gebaseerd op 186.374 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com