2. Hotelbeoordelingen Hongarije

Gebaseerd op 2 beoordelingen over deze B&B

7,5

• Beoordeeld op: 21 september 2022

1,0
    nooit weer, en al die vragen over maatregelen? geen van die maatregelen zijn genomen, gribus bende.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane grond

alles had beter gekund, maar de tekst bij de advertentie klopt niet, er zou mogelijkheid tot eten zijn binnen 100 meter, nou vergeet het maar, kilometers rijden naar het dorpje, en ze gebruiken foto's van een hotel in de buurt, niet de profielfoto die is wel van hun, oude rotzooi, alles is vies en verlaten, nee dit hadden we beter nooit kunnen doen, echt hotelgribus, tv van 30 jaar oud die het op 3 zenders doet maar erg korrelig beeld, bij voetbal is goed beeld voor ons prettig:)) tuinmeubelen doorgezakt en kapot, kussens met forse scheuren erin, nee nooit weer dit hotel:((( oja internet was ook een groot probleem, alleen in de hal, en daar ook vaak niet. Als je ver van de bewoonde wereld zit, is internet wel prettig.

niets beviel ons aan dit hotel, er zijn in nabije omgeving helemaal geen restaurants, kilometers moesten we rijden, en het was niet schoon, er was niet stofgezogen, ik had gelijk vieze voeten, brr